Skip to main content

Hoi allemaal. Ik ben nieuw hier puur omdat ik een vraag heb.

 

ik ben 13 en ik zit in de eerste. Ik zie af en toe wel een jongen rondlopen die ik erg leuk vind maar persoonlijk ken ik hem niet. Hij is vrienden met een paar oude klasgenoten van de basisschool.  Ik wou graag oogcontact maken maar ik durf dat niet en als ik het doe en hij kijk terug dan kijk ik snel weg. Ik heb ook een keer tegen zijn vriend gezegd dat ik hem een beetje leuk vond omdat ik vond dat hij dat moest weten. Hij had via spraakbericht gezegd: Hij vind jou niet leuk slet! Dat vond ik niet leuk en hebben we ruzie gehad. De volgende dag had die vriend sorry gezegd en zei dat hij een beetje gedronken had en dat dat dus niet zijn bedoeling is. Hij vroeg waarom ik hem dat vertelde en ik heb alles uitgelegd dat ik hem beter wilde kennen. De volgende dag alweer op school ging ik de zaal in waar hun ook waren en riep die vriend: Zij is op jou he?!! Dat vond ik niet leuk en heb ik dat dus via de app gezegd dat hij daarmee moest kappen. Daarna zei hij: Als hij dan bij jou opvalt, waarom ga je dan niet beter leren kennen, wil je zijn insta? Ik was echt blij en zei van ja isg! Mijn crush heeft dus geaccepteerd maar ik volg hem maar hij niet mij. Via via had ik zijn telefoonnummer ook gekregen en dacht van: Als het mij lukt om oogcontact te maken dan stuur ik hem een berichtje. Maar ik weet totaal niet wat ik moet zeggen. Mijn crush heeft ook heel kort gelachen naar mij maar ik weet niet echt of ik dat verbeelde.  Zijn andere vriend had afgelopen week gezegd: D is bij ***** he. ( ****** is een lokaal haha) Dat was een beetje grappig bedoeld ofzo. Gisteren wilde ik even naar het lokaal en dan terugkomen. Toen ik wegging fluisterde die vriend iets in mijn crush oor en mijn crush moest een beetje awkard lachen. Ik ging naar dat lokaal en kwam toen terug en een vriendin had ook tegen mij gezegd dat ze naar mij opzoek waren ofzo en dat ze 3 keer naar dezelfde plek waren gelopen. Een vriendin had ook tegen mij gezegd dat mijn crush haar aankeek maar dat ik mij niet zorgen hoeft te maken omdat zij hem niet leuk vind. 
 

Ik ben heel erg wanhopig en ik weet niet wat ik moet doen dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Oh, mijn vriendin kent wat meiden die bij hem in de klas zaten en die meiden wouden aan hem vragen of hij op iemand uit onze klas is zonder mij te noemen, hij heeft iemand anders genoemd…


Reageer