Vraag

Ik vind iemand leuk die ik niet goed ken

  • 1 April 2024
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoii, ik vind een jongen bij mij op school best wel leuk! Hij zit bij een vriendin van mij in de klas, maar is verder niet bevriend met haar.  Ik ken hem verder niet echt, weet alleen z’n naam en nog een paar van dat soort dingen. 
Ik wil het ook wel los laten maar merk dat ik dat echt lastig vind.

Op een schoolfeest, inmiddels al weer een tijd terug, keek hij me wel een paar keer echt in mijn ogen aan, wel kort. 
maar daar zoek ik dan ook niet direct iets achter.

Wat moet ik hier mee?

 

Groetjes, anoniem 13 jaar

 


3 reacties

Reputatie 3
Badge

Heyy

Ik heb echt precies hetzelfde meegemaakt (nu nogsteeds) ook met het oogcontact enz en ik heb eigenlijk echt precies dezelfde vraag want ja maar miss kan je ze nummer vragen of zijn snap? Het is natuurlijk wel spannend sinds ik het ook niet durf haha

 

Groetjesss anoniemm

Reputatie 3
Badge

Heyy

Ik weet niet of t je veel boeit maar ik heb mijn crush zijn snap gevraagd en het was totaal niet eng dus ik zou zeggen doe het naar gwn like wat heb je te verliezen?

 

Anyways goodluckk

Byee

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi, wat je misschien ook kunt doen is hier op het forum in de zoekbalk kijken. Typ je trefwoord verliefd in en je ziet echt weet ik hoeveel topics komen, waar vast wel goede tips voor je in staan 🙂🙂 of ' ik vind jongen leuk' , zulke woorden. Dan vind je echt veel antwoorden en hopelijk ook die voor jou echt kunnen werken. Ik hoop dat je er iets aan hebt. Succes en wie weet lukt de klik met hem 😍😉 

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer