Vraag

Ik vind iemand leuk

  • 23 April 2023
  • 4 reacties
  • 44 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Oke nou zoals je waarschijnlijk al zag, ik heb een crusb op iemand. Hij zit in de tweede( ik in de eerste) en hij is 13 (ik ook, net jarig geweest). Al zijn vrienden zeggen dat hij een crush op mij heeft, en hij heeft me ook gevraagd om een keertje samen naar de McDonald's te gaan. Dat hebben we ook gedaan,en het was super leuk. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen dat ik hem leuk vindt. Hij heeft een keer gezegd tegen een vriend ( ik stond erachter maar dat wist hij niet) dat als ik hem zou vragen dar hij geen nee zou zeggen alleen ik weet niet wat dat betekent kan iemand me helpen?


4 reacties

Reputatie 4
Badge +2

het betekent, dat hij je leuk vindt en dat als je hem om verkering zou vragen hij ja zou zeggen. misschien durft hij het zelf niet te vragen, of wil hij je niet kwijtraken dus daarom zou hij dat zeggen. misschien rekende hij erop dat jij het zou horen, of niet. wat ik wel weet is dat je dus helemaal niks te verliezen hebt! hij heeft ook een crush op jou, dus vertel het hem gewoon! kan via een briefje, of in het echt… gewoon simpel. hey ik heb een crush op je jij ook op mij/wil je verkering/wil je mijn vriendje zijn??? zoiets, ga ervoor! ik geloof in je! hou me op de hoogte :)

Badge

Omg! Hij vind je gewoon leuk hoor, wees niet bang om verkering te vragen!! Het is juist goed om je hart te luchten :)

 

Nou ik weet zeker dat hij jou dan super leuk vind, dus ik zou er voor gaan en het vragen!

Reputatie 3
Badge +1

@miaomiao Hey! Ik heb dus hetzelfde ik wil hem niet kwijt als vriend. Daarom durf ik hem niet te vragen. 

Reageer