Ik vind iemand leuk

  • 12 December 2021
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal, 

Ik wil eerst even aangeven dat ik op het moment van schrijven, geen idee heb hoelang dit bericht gaat worden, ik zou het daarom erg op prijs stellen als je het helemaal zou willen lezen, bedankt :)

Ik zal het eens uitleggen: Ik vind dus al meer dan een jaar iemand 'leuk'. Ik ken haar niet persoonlijk en zij mij niet. We zien elkaar meestal in de supermarkt, ik werk daar namelijk en zij komt daar met haar moeder boodschappen doen. Je zult je misschien nu afvragen hoe ik haar leuk vind zonder dat we elkaar persoonlijk kennen. Nou, ik vind haar een aantrekkelijke dame, ook voel ik een soort band ofzo, weet niet precies hoe ik het moet zeggen. Als ik haar bijv. tegen kom hebben we langer dan normaal oogcontact, het voelt speciaal ofzo. Ook heb ik het gevoel dat we elkaar dan 'in de gaten houden'. 

En weer verder met mijn verhaal :). Ik weet niet hoe ik hier nu mee verder moet, ik vind haar leuk, maar ik weet dus niet of het wederzijds is. Daarnaast is zo ook 4 jaar ouder.... ik 17 en zij 21.

Ik weet gewoon echt even niet hoe ik hier nu mee verder moet. Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen :)

Als er nog vragen zijn hoor ik het graag.

Groetjes.


4 reacties

Badge

Hai,

 

als eerst zou ik gewoon een keer met haar praten. Maar je moet ook aan jullie leeftijden denken. Zo’n relatie kan illegaal zijn in Nederland. Maar zeg gewoon een keer Hoi tegen haar of maak een klein praatje.

 

succes!!

-onnodige quote verwijderd-

Bedankt voor je reactie :)

Volgens mij is dit leeftijds verschil niet illegaal in Nederland. Ik zal inderdaad eens een praatje maken de volgende keer dat onze wegen weer kruisen.

Hallo, 

Ik zou ook gewoon eens een praatje maken 

 

De groeten🙂

Reputatie 1
Badge +1

ik ken dat gevoel, maar hou er mee dat dat waarschijnlijk niet wederzijds is. laat haar van jouw interesse en bestaan weten, en regeer niet alsof zij dat gevoel ook voor jouw zou moeten.

Reageer