ik vind iemand leuk

  • 17 February 2020
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

Badge

iemand vind mij leuk en ik hem denk ik ook, maar ik heb nog nooit een vriendje gehad dus weet ik niet echt hoe het moet enzo. en hoe ik het hem moet vertellen. we appen wel bijna elke dag. en hij heeft al een paar keer duidelijk gemaakt dat hij mij echt heel leuk vind. 


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey suusje,

 

Ik snap je probleem en ik heb eigenlijk maar een oplossing. Probeer het gewoon, neem een sprong in het diepe en ga er voor. Er is namelijk maar een manier om er achter te komen of je iemand echt leuk vindt en dat is om het te proberen. Vertel diegene wel dat dit je eerste relatie is en je nog niet precies weet wat je voelt en wat je daarvan vindt. Vraag of diegene het rustig aan kan doen en begrip kan tonen. 

 

Ik hoop dat je hier wat aan had.

T-Town

Badge

Hey suusje,

 

Ik snap je probleem en ik heb eigenlijk maar een oplossing. Probeer het gewoon, neem een sprong in het diepe en ga er voor. Er is namelijk maar een manier om er achter te komen of je iemand echt leuk vindt en dat is om het te proberen. Vertel diegene wel dat dit je eerste relatie is en je nog niet precies weet wat je voelt en wat je daarvan vindt. Vraag of diegene het rustig aan kan doen en begrip kan tonen. 

 

Ik hoop dat je hier wat aan had.

T-Town

heel erg bedankt ik denk dat ik het gewoon maar ga doen 

Reputatie 1
Badge

Dan moet je zeggen wil jij met mij verkering!

Reageer