Vraag

ik vind het zusje van mijn beste vriend leuk

  • 24 June 2020
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Badge

Ik ben een jongen van 14 jaar en ik vind het zusje van mijn beste vriend leuk. Zij is 12 en ik veertien en ik weet niet of dat wel kan. Ik weet ook niet of zij mij wel leuk vind. Heeft iemand tips hoe ik hiermee om kan gaan?


1 reactie

Hey Qwerty123

 

Je zou kunnen proberen om dit meisje wat beter te leren kennen. Op die manier kan je erachter komen wat jouw gevoelens voor haar betekenen, en zou je ook kunnen proberen aanvoelen of dit meisje jou leuk vindt. 

 

Tja, rond de leeftijd van twaalf tot veertien kan een verschil van twee jaar best een verschil maken. Jij zit dan bijvoorbeeld al in de puberteit, en dit meisje misschien nog niet. Dat zou ervoor kunnen zorgen dat jullie heel andere verwachtingen hebben ten opzichte van elkaar. 

 

Echter zou het kunnen dat dit meisje best volwassen is voor haar leeftijd. Zolang jullie elkaars grenzen respecteren, zou er geen probleem moeten zijn. Probeer maar goed aan te voelen of jullie je prettig voelen bij elkaar. 

 

Weet je beste vriend van jouw gevoelens af? Zo ja, is hij er ok mee? Het lijkt me handig om even te polsen bij je vriend of hij zich er comfortabel bij voelt dat jij zijn zusje beter leert kennen. 

 

Gr. Kenshin

Reageer