Skip to main content
Vraag

ik vind het niet meer leuk die grapjes.

• June 5, 2025
  • 5 reacties
  • 99 Bekeken

Forum|alt.badge.img+6

Op mijn school zijn er kinderen die grapjes maken, geen probleem natuurlijk. Maar het zijn grapjes over crushes hebben. Dan zeggen de vrienden van die persoon tegen mij dat die persoon op mij is. Dat die een crush heeft. Ik natuurlijk helemaal blij. Voor toevoeging, mensen vertrouwen is voor mij al lastig. Zulle grapjes zijn al 2 keer gebeurt. Nu weet ik het zeker ik ben echt niet klaar voor voor een relatie. Het zijn toch grapjes.

Zeepsopje

5 reacties

• June 5, 2025

Hoi ​@Zeepsopje 

Wat ontzettend flauw dit.

Dat die vrienden met jou fucken betekend niet dat jij niet klaar bent voor een relatie. 

Niet alles zijn grapjes hé😉 mieschien vind iemand jou wel leuk🤔 wie weet 😇

En die grapjes,  hou anders dat leuke gevoel 😉 en vergeet dan even dat het een grapjes is. Daar krijg je een zelfvertrouwen boost van 👍

Maar het blijft wel ontzettend flauw 🫥

Veel sterkte groetjes badeend 

ben_author
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • June 5, 2025

Hey Zeepsopje,

Wat naar dat mensen zulke grapjes met je maken — zeker als vertrouwen voor jou al moeilijk is. Het lijkt misschien voor hen gewoon “lol”, maar voor jou komt het veel dieper binnen. En dat is begrijpelijk, hoor. Als je even denkt dat iemand écht op je is, en het blijkt dan een grap te zijn, dan kan dat echt pijn doen.

Het is ook heel krachtig dat je zegt: "ik ben er nog niet klaar voor." Dat is een hele duidelijke en dappere grens van jezelf. Je hoeft ook helemaal niet klaar te zijn voor een relatie. Iedereen heeft z’n eigen tempo, en dat is helemaal oké.

Misschien kun je bij jezelf onthouden: het zegt niets over jou dat zij die grapjes maken. Jij verdient mensen die echt en eerlijk met je omgaan. En die zijn er, ook al voelt het soms even niet zo.

Wees lief voor jezelf 💛

Liefs,
Ben

Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • June 6, 2025

Een kleine update, ja het was een grap. Ik ben echt verdrietig, ook al wist ik ergens wel dat het een grap was.

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • June 7, 2025

hoi ​@Zeepsopje  

Wat stom dat ze dit doen. Bij mij gebeurt dit ook wel eens. Ik zeg gewoon dit:” Hou je mond jij idioot, moet je over iemand anders zeggen omdat jij niemand kan krijgen? ocharme.” En een vriend van me slaat hun gewoon verrot maar dat lijkt me niet de beste optie lol.  En vergeet nooit dat iedereen een relatie kan krijgen. Vroeg of laat kom je de ware tegen!

Liefs anymoymous

Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • June 7, 2025

ik ben zelf heel erg verlegen, dat lukt me echt niet. meestal praat ik heel weinig op een dag.