Vraag

Ik vind hem leuk en hij mij denk ik ook:)) Maar wat moet ik nu doen?

  • 19 June 2023
  • 4 reacties
  • 98 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi lieve forumgebruikers! XD. Ik heb een vraag:) Ik vind namelijk sinds een (anderhalf)week een jongen leuk <3 (Hij is een goeie vriend van mijn beste vriend en gaat dus vaak om met mijn beste vriend:p ) ❤ en hij vindt mij denk ik ook leuk, want hij kijkt vaak naar me en doet (Opeens, sinds twee weken) heel lief tegen me. Hij lacht ook vaker;) Maar de probleem is: Wat moet ik nu doen? Ik ben niet zo'n direct persoon dat meteen verkering vraagt en ik ben zelf best verlegen als het om liefde/verkering gaat... 

Ik ben ook een beetje bang dat hij straks mij niet meer zo leuk vindt:(  Ik vind hem echt heel leuk! Maar verkering vragen durf ik niet:( 

Hebben jullie tips? En misschien ervaring? Alvast bedankt:) <3

Liefs xxx Banaantje:)


4 reacties

Reputatie 4
Badge +2

als je hem leuk vindt, en je weet bijna zeker dat het wederzijds is, maar je het niet durft te vragen kan je altijd proberen te hinten. je kan wachten tot hij je vraagt, maar je kan hem bijvoorbeeld ook een liefdesbrief schrijven, dan hoef je het niet face to face te zeggen maar zeg je het wel :) succes!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi,  misschien stapje voor stapje proberen om hem te laten merken wat jij voelt en zeker weten dat hij dat dan ook doet! Hand op zn onderarm voor heel even, iets langer aankijken, en ook vooral jezelf blijven natuurlijk want volgens mij ben jij een super leuke meid dus als het wederzijds is merk je dat gauw genoeg. En denk maar zo wss is hij er net zo verlegen en voorzichtig mee als jij! 

Veel succes!! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi  @Banaantjeeee  hoe is het gegaan hiermee? Ik hoop goed!! Ben even benieuwd hihi ☺️

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +7

Heee @Tartan13 Het gaat heel goed;), maar 1 ding zit me nog een beetje dwars wat over hem gaat. Ik maak zo een nieuwe topic erover:)

Liefs x Banaantje (Wel leuk dat je zo nieuwsgierig bent haha)

Reageer