Vraag

ik vind haar zo leuk

  • 11 February 2024
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Weet de weg
  • 15 reacties

Hoi iedereen ik ben 12 jaar en zit in de brugklas alleen ik zit al begin schooljaar met een probleem.ik vind een meisje uit mijn klas echt zo leuk ik vind haar perfect (sommige herkennen dit mischien ook) nou heb ik haar al 2 keer gevraagd allebei afgewezen heeft iemand hier tips dat ze me toch wil ik voel me er onzeker over.


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik snap je heel goed ook dat je onzeker bent je kan natuurlijk blijven proberen maar misschien werkt dit niet het kan verschillende reden hebben waarom ze niet met jou verkering wilt ik zou zelf nu niks doen en proberen te negeren omdat ze je niet wil als je zelf ook denkt dat je knap genoeg bent voor haar kun je altijd blijven flirten (in de eerste ging het bij mij iniedergeval alleen om hoe knap iemand was) houd daar rekening mee misschien over een jaar weer eens proberen en bedenk ook of je haar echt leuk vind of alleen heel knap vind je hoe ze doet wat ze zegt ook echt leuk dan zal ik er over een aantal maanden misschien weer voor gaan en probeer haar echt te fixen en dat ze jou ook leuk vind zorg eerst dat zei ook met jou flirt 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @owan 

Je kunt er helaas niks aan doen, vooral omdat je het 2x hebt gevraagd.
Probeer er overheen te komen, dit kan even duren, ik heb er ook mee te maken.

Je hoeft er ook zeker niet onzeker over te worden, je moet eigenlijk nou net geluk hebben dat jij diegene zijn type bent, het heeft niks met jezelf te maken.

Het komt echt wel goed
Groetjes

Reageer