Vraag

Ik vind haar Stiekem toch nog Wel Leuk.

  • 7 June 2020
  • 7 reacties
  • 101 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal :)

Ik heb een tijdje een collega leuk gevonden, maar ik dacht, ahh joh, als ik het nu gewoon een paar weken negeer en er niet aan denk zal ik haar wel vergeten.

Maar nu zag ik haar vandaag weer in de winkel en ik kreeg weer zon gevoel van wanneer je iemand leuk vind (jje snap het vast wel ;) ) maar dan nog erger als een paar weken geleden. Ik ben haar alles behalven vergeten en vind haar nu nog leuker, maar ik weet niet wat ik moet dan, help me alsjeblieft :).

Als je nog vragen hebt stel ze maar.

alvast bedankt


7 reacties

Hoi

 

Een collega die je uit je hoofd probeerde zetten, blijk je nog steeds leuk, leuker zelfs, te vinden. Gaat dit om de kassière uit je vorige topics? In ieder geval zie ik in die topics nuttige tips staan zoals haar spontane complimentjes geven en via berichten elkaar beter leren kennen. Stuur haar bijvoorbeeld een berichtje met ‘Heb je toevallig een grijze sweater gezien? Die ben ik kwijt.’ Op haar antwoord kan je dan zeggen: ‘Ok, bedankt. Hoe gaat het trouwens met je?’ En zo kan een gesprek ontstaan :slight_smile:  Samen pauzes proberen doorbrengen is ook altijd een optie, wanneer mogelijk. 

 

Gr. Kenshin

Hoi @Kenshin, het gaat inderdaad om DE cassiere hahah :).

Het voelt gewoon akward ofzo om zomaar tegen haar te beginnen te praten snap je, ik weet ook niet of ze mij ook ziet staan, heb trouwens een volgverzoek gestuurd via instagram, om te kijken of ik zo een beetje meer contact kon maken, maar na een dag of 3 is die afgewezen  :(

Jammer dat doe was afgewezen. Ik denk dat praten met haar ook al is dat moeilijk. misschien de beste manier is.

 

Jammer dat je volgverzoek werd afgewezen. Ik kan me voorstellen dat dat niet bijdraagt tot je moed om dit meisje aan te spreken. Echter sluit ik me aan bij Gebruiker c; ook al vind je het awkward, biedt praten hoogstwaarschijnlijk de beste kansen. Wie weet komt er wel een erg fijn gesprek uit voort :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

@Kenshin en @Gebruiker c , ik ga het proberen😁

Fijn om te horen.

Laat je het weten wat de uitkomst was!

Groetjes gebruiker c 

Reputatie 3
Badge +1

Heyy! Vraag hoe er dag was, of hoe het met er gaat. Probeer intresse in haar te tonen. Good luck!

Reageer