Vraag

ik vind haar leuk, zij mij ook?

  • 25 June 2020
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

Badge

Hallo allemaal ik zit al een tijdje met een meisje in de klas en ik vind jaar heel erg leuk, ik weet alleen niet of zij mij ook leuk vind. Kunnen jullie misschien wat tips geven? Alvast bedankt!


3 reacties

I dunno start een keer een gesprek met haar.

Badge

heyhey!

als haar vriendinnen grapjes over jou en haar maken dan heeft ze zeker over jou verteld (kan negatief, maar meestal positief)

het makkelijkste is natuurlijk het te vragen, je kan dan bijvoorbeeld vragen: hey vind jij mij toevallig leuk? ik heb namelijk een beetje het idee van wel.

Als zij heel stom daarop reageert dan vind ze je helaas niet leuk, maar een beetje met een lachje dan waarschijnlijk wel.

zelf vinden meisjes dat wij heel duidelijk zijn in het laten zien of we iemand leuk vinden. maar volgens mij is dat helemaal niet zo haha :)

en wij vinden sowieso aandacht van jongens leuk, maakt niet uit van wie. dus ik zou gewoon proberen!

hoop dat ik je geholpen heb!

groetjes

Heyhoi @EeNjOnGeNvAn,

wat leuk dat je een meisje op het oog hebt!
Dit is inderdaad altijd een lastige situatie omdat je dus niet weet of diegene jou ook leuk vind. Ik ben zelf een meisje en ik weet dat meisjes het fijn vinden als jongens naar hun toe komen en niet andersom. Jij bent dus waarschijnlijk degene die de eerste stap moet zetten. 
De enige manier om te weten te komen of zij jou ook leuk vind is door meer met haar in contact te komen. Probeer bijvoorbeeld vaker met haar een praatje te maken of ga tijdens de pauze even naar haar toe. Probeer een beetje te letten op hoe ze zich gedraagt. Als ze bloost, glimlacht en verlegen is en ze reageert heel aardig op je praatjes dan ziet ze je wel zitten. Kijk ook hoe haar vriendinnen reageren als jij met haar bent. Als haar vriendinnen namelijk de hele tijd van een afstandje zitten te gluren, lachen en fluisteren kan dat ook betekenen dat het meisje je leuk vind. Meestal als je klaar bent met het praatje en je gaat weg, dan gaat het meisje meteen naar haar vriendinnen en gaat ze alles vertellen. Dat is ook weer een teken dat ze je leuk vind. 

Conclusie: ga met haar praten en let tijdens het praten op hoe ze met je omgaat en hoe haar vriendinnen reageren. Dit is denk ik de enige manier. 
Wanneer dit meisje super aardig tegen je doet en altijd lacht en bloost, dan kan je na een tijdje haar apart nemen en rustig vragen of ze jou leuk vind. Als ze ja zegt is dat natuurlijk super goed nieuws, maar wanneer ze nee zegt moet je dat accepteren. Er zijn nog genoeg meisjes op de wereld. Je vind ooit je ware liefde wel ;-) 
Heel veel succes en ik hoor het nog wel!

Groetjes soyeonx.

Reageer