Skip to main content
Vraag

Ik vind een verlegen jongen leuk

• December 11, 2025
  • 5 reacties
  • 82 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik (meisje) vind een jongen uit mijn jaarlaag leuk. Ik zit bij een soms naast hem en dan praten we wel en werken we samen. Maar voor de rest praten we niet echt met elkaar. Ik denk dat dit misschien komt, omdat ie een beetje verlegen is. Het ding is alleen dat vriendinnen van mij m al langer kennen (zij zaten in de onderbouw bij m in de klas), dus ik weet niet hij zij over m denken, alleen dit durf ik echt niet te bespreken. Mijn idee is om m misschien te appen, aangezien ik geen geschikt moment weet buiten de les.Β  Zal ik dit doen en wat zal ik dan sturen? Pls help mee

Ik heb wel zn nummer door een grote groepsapp, mr verder niks van snap ofzo

Β 

Β 

5 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 11, 2025

Hoi,

Er is niks mis met verlegen zijn haha. Heb hetzelfde. Maar ja, misschien kan je met hem wat leuke dingen bespreken en misschien later zelfs uitgaan.

Succes.

Groetjes,

ghast

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • December 11, 2025

Is het raar om te zeggen dat ik m leuk vind via n appje? Miss is het dan like een beetje indirect (weet het woord ff niet).Β 

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 11, 2025

Hoi ​@IkkΒ 

Dat is niet raar hoor. Maar bouw het rustig op (praat ff over de dag en dan zeggen).

Groetjes,

ghast.

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 12, 2025

Hey, heel goed om contact te maken. Het gaat vooral om wat jij zelf vind toch πŸ˜‰ je vriendinnen moeten dat maar gewoon accepteren πŸ‘πŸΌ en als het echte besties zijn doen ze dat ook. Succes met de jongen! Ohja en verlegen vind ik wel een mooie eigenschap. Beter dan tegenovergesteld.πŸ™‚

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • December 12, 2025

Verlegen jongens zijn vaak de grootste sweet hearts. Go for him en inderdaad, je vriendinnen hebben het maar te nemen zoals het is. Het is jouw leven en jouw gevoel β™₯️

Groetjes xxx