Skip to main content
Vraag

Ik vind een meisje leuk maar ze is lesbisch

• September 7, 2026
  • 1 reactie
  • 14 Bekeken

Hi, ik ben 20CB (niet mijn echte naam natuurlijk) jongen, 14 bijna 15 jaar oud.

Vorig schooljaar kwam er een meisje bij me in de klas en ik vond haar gelijk leuk. Ze was knap, aardig, en alles wat je nog meer nodig hebt. Dus toen de zomervakantie begon had ik eindelijk de moed verzameld om haar te appen. Nou dat ging goed en ze appte terug, maar na een tijdje begon ze over dat ze lesbisch was, en dat kwam wel ff aan omdat ik haar echt heel leuk vond. Dus toen appte ik haar een paar dagen niet maar ik kreeg haar maar niet uit mijn gedachten. Dus uiteindelijk besloot ik haar een berichtje te sturen waarin ik haar vertelde dat ik een crush op haar had maar dat ik geen kans maakte omdat ze lesbisch was. Nou daar ging ze wel goed mee om en doet ze er ook niet raar om. 

Maar nu, 2 maanden later merk ik dat ik nog steeds heel veel naar haar kijk en ik eigenlijk nog steeds een crush heb terwijl ik weet dat het beter is als ik niet meer aan haar denk.

Weet jij hoe ik hier goed mee om kan gaan??

Alvast bedankt!

Groetjes 20CB

1 reactie

Forum|alt.badge.img

Moeilijk, je kan het nog proberen en nog steeds contact houden enzo en dan msch op een dag scoren iedereen op jouw leeftijd ongeveer een koet zichzelf nog vinden dus msch is ze over 6 maanden bi maar he tis ook belangerijk haar grenzen te respecteren. Hoop dat dit help