Vraag

Ik vind een meisje leuk maar durf niet goed in het echt tegen haar te praten..

  • 22 March 2022
  • 6 reacties
  • 153 Bekeken

Badge

Hey, een tijdje geleden besloot ik een meid van school toe te voegen op snap. We raakten als snel in gesprek en hebben toen lang gepraat via chats en foto’s zeg maar.  Ik begon haar best interessant en leuk te vinden en ze stelde mij ook vragen wat denk ik betekent dat ze mij ook wel interessant vond. Ze zit niet bij mij in de klas ofzo en ik vind het best eng om zomaar met een meisje te praten zeg maar. Zijn er manieren waarop ik in het echt kan laten zien dat ik haar een leuke meid vind zoals haar in de ogen kijken ofzo?


6 reacties

Badge

Hoe ik mijn vriendin heb gekregen is ga haar proberen uit te horen met like Truth or Dare maar maak het niet te duidelijk dat je daarom dat wil dus begin niet met wie is je crush snap je

Reputatie 5
Badge +2

Kijk als je de stapjes niet zet dan kom je nooit verder als snappen! Je kunt beter maar even doorzetten en het haar duidelijk maken dat geeft jou ook duidelijk heid! 

Vraag haar anders uit!!! Naar het strand ofzo en als je dan een poosje gepraat hebt dan pak je gewoon haar handen vast en zeg je "weetjewel dat ik jou een hele leuke meid vind" als zij dan zegt dat ze jou ook leuk vond dan zou ik haat gelijk zoenen! Probeer indruk op haar te maken

En als ze jou niet leuk vind dat is zij jou ook niet waard dan kun je een veel beter meisje krijgen echt waar!!!

Laat je nog iets weten!

Suc66666 xxxjesss en lieve meid

Reputatie 5
Badge +2

Word na een check door kt geplaatst!

Gewoon lekker jezelf zijn . Een compliment (zoals dat zij mooi is)maakt een meisje ook blij . Misschien haar ‘per ongeluk’ aanraken 

 

 

Emma

Je kan beginnen met op school korte gesprekjes met haar te starten en haar complimenten te geven. Daarna kan je dan een keer met haar afspreken. Met kleine stapjes kom je er wel.

Badge

Gewoon lekker jezelf zijn . Een compliment (zoals dat zij mooi is)maakt een meisje ook blij . Misschien haar ‘per ongeluk’ aanraken 

 

 

Emma

Wat ik tot nu toe doe is (omdat ik haar niet vaak in hey echt zie) via snap vragen hoe haar dag was etc. Klein probleempje is dat er ook iemand anders is die haar leuk vind, maar ik wil zeg maar njet te overdreven reageren tegen haar

Reageer