Vraag

Ik vind een meisje leuk, hoe pak ik dat aan?

  • 27 March 2023
  • 2 reacties
  • 94 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben een jongen van 16 en ik vind al een tijdje een meisje leuk.

Ik ontmoette haar voor de eerste keer op een feestje, en toen was ik gelijk al heel erg onder de indruk. We hadden toen best wel geflirt, maar had haar daarna een lange tijd niet gezien.

Maar nu zit ze soort van in de zelfde vriendengroep als ik en zie ik haar echt 2x per week. Ik heb soms best wel door dat ze een klein beetje subtiel aan het flirten is, maar dan is het net niet genoeg om een move te maken en al helemaal niet met al die vrienden erbij. 

We zijn niet vaak 1 op 1, maar als we dat wel zijn is ze heel anders tegen me dan als we met vrienden zijn. Veel liever en zo. 

Ook weet ik dat ze me knap vindt en soms ‘schattig’ vindt, dat heb ik via via gehoord.

iemand tips??


 

 


2 reacties

Reputatie 4
Badge +3

meschien kan je proberen om via online (whatsapp ofz) contact met haar te zoeken of op een goed moment haar te vragen om een keer met zn 2en wat af te spreken een keer zodat je geen last hebt van die vrienden :)

Reputatie 7
Badge +17

Dikke kans dat ze je leuk vindt (anders flirt ze niet met je en ze vindt je schattig) dus je kan best een move maken. Waarom zou je wachten? Probeer het via snap of whatsapp of zo. En dan idd een keer ergens afspreken.

Reageer