Skip to main content

Ik heb vrij recent erg leuk contact met een meisje en ben haar leuk gaan vinden. Op het punt dat ik haar echt heel leuk vind. Zij heeft mij uiteindelijk verteld dat zij mij ook leuk vind maar zij heeft een vriend. Hun hebben niet meer zo een goed contact maar ze wil het ook gaan uitmaken binnenkort. 

we waren vandaag wezen wandelen samen en toen we op een bankje zaten kwam ze zo tegen mij aan leunen en sloeg ik mijn arm om haar heen zo hebben we even gezeten en een beetje geknuffeld zegmaar. niks meer dan dat (niet gezoend ofzo) 

Alleen vind ik het moeilijk, want ze heeft nog een vriend en ik weet niet hoe zij met hem omgaat zegmaar en ik vind het erg kut om daar over na te denken want die vriend weet niet dat ze het uit wilt maken. Maar zometeen gaan hun zoenen ofzo en daar voel ik mij dan best kut onder omdat ze zegt dat ze mij leuk vind.

eigenlijk ben ik gewoon jaloers, maar ik denk ik niet de enigste ben die zo zou denken in mijn situatie

ik weet niet goed wat ik moet doen en of ik iets moet doen of gewoon hopen dat ze het snel uitmaakt en dan gewoon goed contact met haar hebben en hopelijk een relatie krijgen.

als je tot hier heb gelezen super bedankt!!! en laats alsjeblieft een reactie achter wil graag horen wat ik het beste kan doen

Voor nu nog even niet te hard van stapel lopen. Ze is al van plan om het uit te maken. Geef haar dan ook de tijd om dat op een fatsoenlijke manier te doen. Het kan verstandig zijn om voor nu nog even wat afstand te nemen. Zet er geen druk op! Succes! :)


Voor nu nog even niet te hard van stapel lopen. Ze is al van plan om het uit te maken. Geef haar dan ook de tijd om dat op een fatsoenlijke manier te doen. Het kan verstandig zijn om voor nu nog even wat afstand te nemen. Zet er geen druk op! Succes! :)

Super bedankt, deze woorden had ik echt even nodig. Ik loop inderdaad snel van stapel als ik iemand echt leuk vind. En het is al een hele tijd geleden dat ik met iemand heb geknuffeld die ik echt leuk vind dus dat deed wel wat met me haha. Maar erg bedankt voor je reactie!!


Ik loop inderdaad snel van stapel als ik iemand echt leuk vind. En het is al een hele tijd geleden dat ik met iemand heb geknuffeld die ik echt leuk vind dus dat deed wel wat met me haha.

Dat is ook begrijpelijk. En als zij het uit heeft gemaakt met haar huidige vriend zullen jullie ook zeker een relatie hebben - met alles dat daarbij hoort, zoals het knuffelen, etc. - maar voor nu gewoon nog even niet.

Overweeg om eventueel nog een pauze te houden tussen het uitmaken en het starten van een nieuwe relatie omdat het anders kan overkomen als vreemdgaan. Anderzijds, als zij het gewoon duidelijk uitlegt en die jongen daar begrip voor heeft… bespreek even met haar hoe zij ‘de toekomst’ ziet.

Succes! :)


Ik loop inderdaad snel van stapel als ik iemand echt leuk vind. En het is al een hele tijd geleden dat ik met iemand heb geknuffeld die ik echt leuk vind dus dat deed wel wat met me haha.

Dat is ook begrijpelijk. En als zij het uit heeft gemaakt met haar huidige vriend zullen jullie ook zeker een relatie hebben - met alles dat daarbij hoort, zoals het knuffelen, etc. - maar voor nu gewoon nog even niet.

Overweeg om eventueel nog een pauze te houden tussen het uitmaken en het starten van een nieuwe relatie omdat het anders kan overkomen als vreemdgaan. Anderzijds, als zij het gewoon duidelijk uitlegt en die jongen daar begrip voor heeft… bespreek even met haar hoe zij ‘de toekomst’ ziet.

Succes! :)

Bedankt voor het advies, ze zij ook dat ze eventje rust wou maar wel gewoon wil afspreken alleen eventjes niet meteen officieel. Ze was wel al een paar maanden aan het twijfelen en heeft nu besloten het dan uit te maken wat er wel voor zorgd dat ze niet echt heel veel tijd nodig heeft om verder te gaan maar qua timing laat ik bij haar daar wil ik niet mee pushen. Echt fijn dat je zo uitgebreid reageert word erg gewaarderd, je bent een goeie kerel.


Ze was wel al een paar maanden aan het twijfelen en heeft nu besloten het dan uit te maken wat er wel voor zorgd dat ze niet echt heel veel tijd nodig heeft om verder te gaan

Nee, dat begrijp ik, maar ik zou inderdaad nog even wachten met het ‘officieel maken’ aangezien het anders een beetje overkomt alsof zij van de ene naar de andere jongen gaat en haar huidige vriend alleen maar een beetje aan het lijntje hield.

Echt fijn dat je zo uitgebreid reageert word erg gewaarderd, je bent een goeie kerel.

Appreciate it, geen probleem! Fijn dat jij je ook een beetje openstelt, want er zijn er genoeg die dat niet doen of helemaal niet meer reageren/kijken. :)


Ze was wel al een paar maanden aan het twijfelen en heeft nu besloten het dan uit te maken wat er wel voor zorgd dat ze niet echt heel veel tijd nodig heeft om verder te gaan

Nee, dat begrijp ik, maar ik zou inderdaad nog even wachten met het ‘officieel maken’ aangezien het anders een beetje overkomt alsof zij van de ene naar de andere jongen gaat en haar huidige vriend alleen maar een beetje aan het lijntje hield.

Echt fijn dat je zo uitgebreid reageert word erg gewaarderd, je bent een goeie kerel.

Appreciate it, geen probleem! Fijn dat jij je ook een beetje openstelt, want er zijn er genoeg die dat niet doen of helemaal niet meer reageren/kijken. :)

Ja dat klopt dat ga ik ook doen, idd anders word zij ook raar aangekeken daardoor.

Ja vond het wel lastig om dit verhaal erop te zetten maar als ik zie wat er nu van tercht is gekomen (door jou haha) ben ik blij dat ik het heb gedaan:)


Zeg dat je haar ook leuk vind. Eerst zal ze het maar verwarrend vinden maar ik weet zeker dat ze het snapt

 

 


Reageer