Ik heb vrij recent erg leuk contact met een meisje en ben haar leuk gaan vinden. Op het punt dat ik haar echt heel leuk vind. Zij heeft mij uiteindelijk verteld dat zij mij ook leuk vind maar zij heeft een vriend. Hun hebben niet meer zo een goed contact maar ze wil het ook gaan uitmaken binnenkort.
we waren vandaag wezen wandelen samen en toen we op een bankje zaten kwam ze zo tegen mij aan leunen en sloeg ik mijn arm om haar heen zo hebben we even gezeten en een beetje geknuffeld zegmaar. niks meer dan dat (niet gezoend ofzo)
Alleen vind ik het moeilijk, want ze heeft nog een vriend en ik weet niet hoe zij met hem omgaat zegmaar en ik vind het erg kut om daar over na te denken want die vriend weet niet dat ze het uit wilt maken. Maar zometeen gaan hun zoenen ofzo en daar voel ik mij dan best kut onder omdat ze zegt dat ze mij leuk vind.
eigenlijk ben ik gewoon jaloers, maar ik denk ik niet de enigste ben die zo zou denken in mijn situatie
ik weet niet goed wat ik moet doen en of ik iets moet doen of gewoon hopen dat ze het snel uitmaakt en dan gewoon goed contact met haar hebben en hopelijk een relatie krijgen.
als je tot hier heb gelezen super bedankt!!! en laats alsjeblieft een reactie achter wil graag horen wat ik het beste kan doen