Skip to main content

Hallooo

 

Ik ben een jongen, 16 jaar uit Limburg.

Ik snap/chat dus al bijna een jaar met een meisje uit Twente
En ik weet niet hoe of waarom maar ik heb het gevoel dat ik haar echt leuk vind..?

 

Laten we haar eventjes M noemen om haar echte naam niet te hoeven noemen :)

Ze is een jaartje jonger dan mij en is echt gewoon super leuk!

Ik kan met haar uren praten over niks en ik kan gewoon mezelf zijn.

In het begin toen we begonnen te appen had ze me verteld dat ze het erg moeilijk vond om iemand te vertrouwen en om over haar problemen te praten.

Nu, vorige week, heb ik haar moeten troosten omdat ze verdrietig was, ik zal de reden niet noemen maar ja.

Ik merk gewoon dat zij mij ook vertrouwt omdat ze me echt alles, en ik bedoel ALLES vertelt.

 

Het lijkt gewoon alsof we elkaar al jaren kennen terwijl we elkaar net een jaartje kennen..

Zij vraagt me om alles; '’Welke outfit zal ik aan doen?'’, '’Wil je een nagellak kleur kiezen?'’, '’Stijl of krullend haar vandaag?'’ etc etc..

Ik geef natuurlijk super graag antwoord maar ik weet t niet

Ik heb de laatste tijd gewoon nagedacht: is dit niet raar?  We kennen elkaar niet in het echt en kennen elkaar alleen via ja, snapchat

Ik vind het raar dat ik haar ja, leuk vind, maar ik vind haar gewoon leuk ofzo?

 

Ik weet t eigenlijk echt niet meer en hoop gewoon dat ik haar ooit in het echt kan ontmoeten, maar ja, ik ben 16 en zij is 15, we hebben dus beide geen auto en ookal hadden we dat, het is 2 uur rijden.

 

Ik hoop dat iemand me hier advies kan geven.

 

we hebben gisteren 2 uur gebeld over eigenlijk niks haha, het leuke is dat we spontane gesprekken hadden en we beide niks forceerde. Tijdens het bellen gaf ze aan dat ze me erg graag in het echt wou zien.


Reageer