Skip to main content

Dus ik heb een meisje in mijn klas en die vind ik best wel leuk ik heb al best veel met haar geappt over van alles en zelfs op het hoogtepunt van onze gesprekken spraakberichten en filmpjes over bijvoorbeeld een paard  maar had ze  het ook over mindere dingen enzo en ook heeft ze een paar geheimen verteld ze zit ook in onze vrienden groep met feesjes enzo alleen durf ik niet echt te zeggen dat ik haar leuk vind en wat ze dan zegt

Hoi Jan,

Wat leuk dat je een meisje leuk vind. Het kan inderdaad best moeilijk zijn en vooral als jullie in dezelfde vriendengroep zitten. De beste tip die ik je kan geven is om vooral proberen veel samen met jouw crush te zijn en niet veel samen met jullie vrienden. Misschien kun je dan een paar vragen stellen over verliefdheid en jongens die zei knap vind en zo een beetje erachter komen hoe en wat. Zo kun jij ook je type aangeven en dan omschrijf je haar een beetje. Pas wel op want jullie zitten in dezelfde vriendengroep en dan dan jullie band al snel ‘vriendschappelijk’ worden of aanvoelen.

Hopelijk kun je iets met de tips.

Groetjes mij :)


Reageer