Vraag

Ik vind een meid leuk

  • 29 January 2023
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey ik ben 123Kip ik heb laats een topic geplaatst over dat een meid mij waarschijnlijk leuk vond. Maar ik had vannacht dus een droom die over van alles en nog wat ging. Maar als ik er aan terug denk kan ik alleen het moment herinneren dat deze meid mij een knuffel gaf en bij die gedachte krijg ik toch een soort warm gevoel in me buik en bij mijn zak. 

even wat backstory over deze meid. Ze is wat stiller en zit over algemeen veder weg van de rest. Er worden ook vaak grapjes over der gemaakt wat ik wel sneu vind. Dus ik ging vaker bij der zitten en praten met der en dat vond ze altijd het gezellig.

over mij. Ik ben zelf wat luidruchtig en maak veel grapjes en ik kan met iedereen wel optrekken.

maar ik vind het soms ook spannend om bij der te gaan zitten omdat mijn vrienden er ook vaak zijn. En dan gaan ze waarschijnlijk grappen maken dit hebben ze eerder ook wle is gedaan en daar heb ik weinig zin in eigenlijk.

we verschillen best veel met levenstijlen ook, maar denk je dat er alsnog iets kan zijn?

hebben jullie nog tips ik zou het erg waarderen 🤩


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

-

Reageer