ik vind een jongen leuk, maar vindt hij mij ook leuk?

  • 3 September 2022
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Badge

Dusss ik vind een jongen  van mijn klas super leuk terwijl iedereen hem lelijk vind

dat is wel chill maar ik denk niet dat hij mij leuk vind

hij laat mij voor 6 uur afgeleverd, praat met andere meiden enzo maar hij lacht&praat wel met me

en vroeg of we de zelfde tijden naar werk konden

en mijn vriendin denkt dat hij mijn leuk vind

maar als een jonge je leuk vindt gaat hij je niet 6uur op afgeleverd laten omdat hij geen zin had

Ennn ik heb zo veeel leuke herinneringen met hem

 

Sws vind hij me niet leuk bruh 


3 reacties

Badge

Hey! Helaas is de enige oplossing toch praten, appen kan prima als je het in het echt niet durft te vragen. Je zou ook aan een vriend kunnen vragen om een open vraag aan je crush te vragen Bijv. "Vind jij iemand in de klas leuk?” of iets anders. 

Er zouden heel veel redenen kunnen zijn om je op afgeleverd te laten en dat hij met andere meiden praat is alleen maar natuurlijk

Badge

Er is een kans dat hij je leuk vind, wat je kunt doen is hem hinten door bijvoorbeeld ietsjes closer te worden en kijken hoe hij er op reageert. Soms een keer zijn haar goed doen bijvoorbeeld complimenten geven. Advies vragen en wat de meeste jongens ook leuk vinden is hem vragen wanneer je een sterk persoon nodig hebt. Omdat je iets moet tillen bijvoorbeeld of wat dan ook. Het is namelijk wetenschappelijk bewezen dat die dingen eerder gevoelens opbrengen bij een jongen. Alhoewel het ook erg logisch is. Er zijn nog wel meer dingen maar ik ben erg lui, en erg moe. Dus sorry 😅 Ik hoop dat je er wat aan hebt 😊❤️

Reageer