Beantwoord

ik vind een jongen leuk, maar hij mij niet

  • 15 February 2020
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

Badge

Hallo ik ben een meisje van 13 jaar en ik vind een jongen uit mijn klas echt vreselijk leuk maar hij mij niet.

ik heb de jongen al 1x gevraagd en toen zei hij dat hij me niet leuk vond wel op een aardige manier alleen sinds dat moment merkte ik en mijn vriendinnen dat hij vaak naar me keek en toen vroegen we ons af of hij me toch leuk is gaan vinden. Gister heb ik dus aan een vriendin gevraagd of ze hem kon appen om te vragen waarom hij zo vaak naar me keek, want ik was te bang om dat te vragen alleen town zei hij dat hij naar iedereen keek en daarna zei hij dat hij niet naar mij keek en dat hij op niemand is en hij zei de hele tijd dat ik het mis had enzo. Ik ben eigenlijk best wel teleurgesteld want vrienden en familie van mij dachten serieus dat hij me leuk vond en toen was ik helemaal overtuigd. Alleen nu voel ik me en verdrietig en alsof ik nooit weer jongens kan vertrouwen. Heeft iemand tips voor me? Hoe ik bijv van hem afkom en hem kan loslaten?

icon

Beste antwoord door Anonymous 15 February 2020, 11:01

Bekijk origineel

1 reactie

Hey Bubble

 

Wat jammer dat je gevoelens voor deze jongen niet wederzijds blijken te zijn. Niet fijn als dat gebeurt. 

 

Gun jezelf gerust de tijd om hier verdriet rond te hebben. Je bent diep teleurgesteld geweest, en het is normaal dat dat pijn doet. Sta jezelf maar toe om te huilen, en probeer daarbij de hulp en steun van vrienden en familie te omarmen. 

 

Velen hebben al iets gelijkaardigs ervaren als datgene waar jij nu doorgaat, en velen zullen je vertellen dat tijd wonden heelt. Hoe veel pijn je nu ook voelt; over een tijd wordt die pijn minder scherp. 

 

Wat je eventueel zou kunnen doen, is het schrijven van een brief. Deze brief richt je zogezegd aan deze jongen, zodat je alles wat je hem graag zou zeggen kan neerschrijven. Als je denkt dat je deze brief daadwerkelijk aan deze jongen kan geven kan dat ook, maar dat hoeft niet per se. Doe gerust wat je zelf het prettigst vindt. 

 

Gr. Kenshin

Reageer