Skip to main content
Vraag

ik vind een jongen leuk, maar hij heeft vk

• May 25, 2025
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyyyy jongenssss, ik vind een jongen leuk maar hij heeft een relatie. Hebben jullie tips om hem te vergetennnn?

Extra info:

Trouwens zijn vriendin had tegen mij gezegd dat ze het met hem wilt uitmaken (ze weet niet dat ik op hem ben), omdat zij denkt dat ze een knappere jongen gaat vinden op haar nieuwe school gaat vinden, zo gemeen. (We gaan alle drie naar dezelfde school alleen zijn vriendin en ik doen havo-vwo en hij doet mavo-havo)

1 reactie

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3

heyyy ​@RandomSwiftie22 ,

Ik zou zeggen, praat met hem! wees niet te bang! ik was zelf eerst ook ontzettend bang om tegen mijn crush te praten…..! maar nu, nu gaat het gwn vanzelf ofzo! hij (mijn crush) daagt mij continu uit en als ie naar me lacht, kijkt of dichtbij mij staat (1 keer zat ie half op mij!!!🤤)  en vaak zijn we gwn half aan het flirten en dan krijg ik een SUPER opgewonden gevoel en heb ik zin om mezelf te vingeren 🤤💓 (vraag me niet waarom🤣)

hoe dan ook, zet die ene stap! is eng, dat klopt! maar dat vond ik eerst ook! en nu flirten we zoooo  vaak!!💖

pls zet die stap want, je krijgt er een super gevoel van + wie weet! ziet hij wel iets in jou!!

Liefs, K <3