ik vind een jongen leuk

  • 6 January 2024
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

heyy, 

ik (meisje, 15 jaar) vind een jongen heel leuk. ik zie hem alleen amper. heel af en toe op feestjes, maar dan durf ik niet tegen hem te praten. ik heb hem wel op snap en dat ging een tijdje heel goed, we appte veel, en we stuurde continu filmpjes naar elkaar. maar de laatste tijd stuurt hij bijna niks meer en ik vind dat heel erg jammer. er zijn in de toekomst ook niet echt meer feestjes geplanned waar wij allebei naartoe gaan. ik weet nu niet wat ik moet doen want ik vind hem heel leuk. iemand nog tips? groetjes xxx


5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Gewoon zeggen dat je hem leuk vind.

Anders gaat het maanden duren en ben je nog geen stap dichterbij, stuur het via snap als je hem niet meer ziet.

succes, hou mij op de hoogte 

Reputatie 3
Badge +1

heyy, dankje voor je meedenken, @ItzJustin 

maar ik wil het wel in real life zeggen en hij laat me nu al een paar dagen op deliverd. ik heb al een paar dingen in die tijd gestuurd maar ik durf niet veel dingen te sturen want dan ben ik bang dat ik het te opvallend maak. dus als je nog meer tips hebt (of iemand anders) zou dat wel heel fijn zijn :)

Badge

Waar ken je hem van? En zie je hem echt alleen maar op feestjes enzo? Anders kan je gewoon vragen om een keer af te spreken met hem

Reputatie 7
Badge +7

Dat je het te opvallend maakt maakt toch niet uit, je vertelt het hem daarna toch

Reputatie 4
Badge +2

Hey hey ik had dat ook, ik kende een jongen van sport en ik vond hem heel leuk. Na een tijdje werden we in andere groepjes geplaatst en zag ik hem niet zo veel meer. Wel af en toe bij wedstrijden enzo maar daarna ook dat niet meer. Toen zag ik hem een keertje bij c&a en krijg ik zowat een hartaanval 😂 ik snel normaal doen en idk of hij me zag. Langzaam ben ik hem daarna vergeten en ik heb er wel 1 mooie herinnering van gehad. Maar, dat is een lang verhaal het gaat hier in ieder geval wel over jou. Dus je kan hem snappen en vragen of jullie een keertje kunnen afspreken,met reden dat je hem iets wilt vertellen/vragen. Mss werkt dit. Su6! 💞🤞🍀

Reageer