Vraag

ik vind een jongen leuk

  • 5 June 2020
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik zit met een probleem, ik vind een jongen leuk, hij vind mij ook leuk, toch ben ik best wat onzeker in een relatie, en vaak dan kan ik niet echt met hem door terwijl ik hem wel leuk vind, en dan reageer ik even niet, en dan stel ik hem weer teleur, omdat ik dan een tijdje niet antwoord, ik voel mij hier dan best wel schuldig onder, hebben jullie tips wat ik kan doen?

Ik ken hem al mijn hele leven 


2 reacties

Heyy

Ik denk dat je gewoon eerlijk moet zijn . Vertel hem dat je onzeker bent in een relatie, hij begrijpt het vast wel! 

Groetjs

Hi, ik zit ook in zo'n situatie. Alleen dan als jongen die een meid leuk vindt. Ik ken haar ook al heel m'n leven. Wij gaan ook altijd met elkaar op vakantie. Ik wou het er al wel eens zeggen maar dat is toch vaak lastiger dan dat je het ff zeit. Dus als ik de dit jaar ff 1op1 heb zeg ik zoiets als:"Ik mag jou wel." lekker subtiel en de boodschap is lekker duidelijk. Hierdoor zeg ik niet rechtstreeks dat ik haar leuk vind.(ga dat ook nooit doen: in een keer  uit het niets zeggen:"ik vind je leuk.") En als je iets hebt recht te zetten kan je dat ook gelijk doen. Door bijvoorbeeld zoiets als dit te zeggen:"sorry van al die lelijke dingen die ik over jou zij, maar ik mag jou wel."maar ga geen texten in je hoofd printen. Dat vinden er weinig mannen aantrekelijk. Succes nog ff met je vriend.

Reageer