Vraag

Ik vind een jongen heel erg leuk

  • 19 April 2020
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hii!

Eh er reageerde maar 1 iemand op mijn vorige topic (als je gaat kijken en je ziet er meer staan dan zijn dat mijn eigen reacties) dus ik dacht ik maak hier nog een keer een topic over aan.

Alvast bedankt als je dit allemaal gaat lezen!! Nou ik vind dus een jongen heel leuk, al sinds we dit jaar bij elkaar in de klas gekomen zijn. Het probleem is dat we elkaar bijna nooit spreken, en hij gaat ook met hele andere kinderen om. Hij is een beetje dat ‘populaire’ type… (maar dan de aardige versie). Ik heb hem weleens wat gevraagd op Snapchat, maar dat ging altijd over school en ik denk dat hij me ook helemaal niet leuk vind want nou ja, ik ben nou eenmaal ik. Nou heb ik wel de laatste tijd wat meer met hem geappt, en hij vraagt ook dingen terug, maar ik ben altijd degene die het gesprek start. En zeker nu we thuis zitten vanwege Corona ben ik een beetje ten einde raad. Mijn vraag is: wat moet ik doen?

xxx


1 reactie

Hey @Annoniemmm. ,

Volgens mij heb ik dit bericht idd al eerder gelezen en volgens mij ook beantwoord.

Gelukkig toont hij ook nu initiatief, en vraagt iets aan jou. Dus hij is dan waarschijnlijk ook geïntresseerd in jou. 

Ik zou in iedergeval geen ander type van jezelf aannemen ( duss veranderen omdat diegene dat verlangt of ook anders is ) want er is niks mis met je. 

Wees lekker jezelf en dan komt het heus wel goed! 

Wil je nog iets weten of heb je vragen? Kun je me altijd terug feedbacken via @            

Liefss, justhelping.

Reageer