Skip to main content
Vraag

Ik vertrouw mijn vriend niet!

• June 11, 2025
  • 4 reacties
  • 137 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik denk dat mijn vriend gay is op mij. Hij doet altijd heel raar bij mij en probeert me te knuffelen (of iets dergelijks). Hij heeft me al een paar keer bij mijn geslachtsdelen gepakt als 'grap', Hij zegt zelf dat hij niet gay is, alleen ik geloof hem niet. Kan iemand mij hierbij helpen?

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • June 14, 2025

Als je er echt last van hebt kan je het misschien aan hem vragen ofzo. Als je het irritant vindt en stom vindt moet je dat gwn zeggen

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Hey ​@Ikik, dat klinkt best verwarrend. Soms kunnen mensen gewoon graag dichtbij zijn of plagen zonder dat het iets romantisch of seksueel betekent. Maar als jij je er ongemakkelijk bij voelt, is het belangrijk dat je dat ook duidelijk maakt.

Je vriend zegt dat hij niet gay is, en dat moet je natuurlijk respecteren. Het kan zijn dat hij nog aan het ontdekken is wat hij voelt, of gewoon op een speelse manier met je omgaat zonder meer bedoelingen.

Mijn tip: praat er eens rustig met hem over hoe jij je voelt bij zijn gedrag. Leg uit dat sommige dingen je ongemakkelijk maken en dat je wilt weten waar hij precies mee bezig is. Open communicatie helpt vaak om misverstanden op te lossen.

Heb je er al met iemand over gepraat die je vertrouwt? Misschien kan diegene je ook steunen.

xx liefs Wolf 🐺

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 3, 2025

Als je dit gedrag vervelend vindt kan je hem daar best op aanspreken. Als hij gay is merk je dat vanzelf wel.

Gayperson
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 1, 2025

Hiii,

Het klinkt alsof je beste vriend (als hij dat nog is na 2 maanden) nog niey helemaal comfortabel is met het label gay, bi, pan of iets anders. Ik zou zelf tegen hem zeggen als hij weer zulke dingen doet kan je je het beste tegen hem zeggen. Hij hoort je beste vriend te zijn en dat moet kunnen. Heel veel succes hiermee