Vraag

ik vertrouw hem te veel.

  • 27 September 2021
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hoi ik heb een goede vriend! Ik ken hem nog maar 2 weken. Maar ik neem hem nu al in vertrouwen. Hij vind meiden dingen heel normaal zoals: ongesteld, bh, afscheiding. Terwijl andere jongens uit m'n klas dat heel grappig vinden.  Hij haat veel meiden uit mijn klas (die ik ook haat) en daar gaan we dan over roddelen. En gwn verhalen over hun vertellen. Bijvoorbeeld: "ja ze had een foto van haar onderbroek naar mij gestuurd omdat ze dacht dat ze afscheiding had maar ze had haar billen niet goed afgeveegd en het was een rem spoor"   (echt waar) en ja dat vinden we grappig en daar gaan we dan helemaal over door.  Maar ik vertel echt mijn diepste geheimen aan hem. Maar ik weet niet 100% zeker of ik hem kan vertrouwen... Al praat ik maar door over geheimen, dan denk ik later: ja dit is niet goed dat ik dit doe. Want ja roddelen is niet oké en ja ik vind die meiden soms ook aardig. Maar dan de volgende dag ga ik er gwn over door. Iemand advies 


1 reactie

Tja... probeer er aan te denken dat je niet te veel moet vertellen... misschien kan je een kruisje op je hand zetten die je er aan herinnert? Of je beloond jezelf als je niet hebt geroddeld ofzo.

Reageer