ik verlang naar antwoorden

  • 6 June 2022
  • 0 reacties
  • 43 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Wat heb ik nu weer gedaan..

Ik had hierover al een topic geopend, genaamd ‘eerlijkheid duurt het langst’. In mijn gevoel van hopeloze verliefdheid die niet wederzijds is, heb ik nu net contact gestopt. Ik vind het zinloos, waardeloos. Ik heb hem paragrafen met uitleg gestuurd en gezegd dat ik hem ga blokkeren, omdat onze band ongezond is. Want dat is het ook. Maar dat ik hem nog de mogelijkheid geef om het laatste kwijt te kunnen. En hij heeft het gelezen, en niet gereageerd. 

Hoezo boeit het hem gewoon niet? Ik zit hier al een uur voor een schermpje te huilen, omdat ik al mijn emotionele waarde aan hem hecht. Waarom doet dit hem niks? Betekende ons contact dan echt niks voor hem? Gaf hij überhaupt ooit wel om me?

Ik denk niet dat ik er ooit achter ga komen. Hij reageert simpelweg niet meer. Hoe kan hij mij zo snel loslaten? Wat gaat er nu door zijn hoofd heen? Waarom reageert hij niet?

Ik weet niet of ik spijt moet hebben. Ik hield van hem met alles in me. Hij vond me irritant. Het was altijd zo eenzijdig en verkeerd. Hij vond het vervelend als hij een melding van mij kreeg. Ik lachte naar mijn telefoon als ik een melding van hem kreeg en dacht na over hoeveel ik van hem hield. Ik heb gezegd dat het beter is zo. Maar is het wel echt beter?


0 reacties

Geen reactie

Reageer