Vraag

Ik val op transgender meisjes.

  • 27 June 2020
  • 3 reacties
  • 664 Bekeken

Ik val op jongens die naar een meisje zijn veranderd. Transgenders dus maar hoe vind ik hun?


3 reacties

Hey, ik weet niet precies hoe oud je bent maar waarschijnlijk onder de 18 jaar. Ik denk niet dat er een specifieke plek of platform is waar je deze meisjes kunt ontmoeten, zeker niet voor onder 18 jaar. Ik weet trouwens niet of je weet dat geslachtsoperaties voor je 18e niet mogen in Nederland (beetje raar eigenlijk nu ik erover nadenk) dus als je een transmeisje zou vinden is de kans dat zij nog een penis heeft best wel groot, ik weet niet of je daar problemen mee hebt. 

Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat trans meisjes het fijn vinden om een fetisj te zijn. Jij kunt er natuurlijk niks aan doen en het is ook niet raar, maar ik denk wel dat trans meisjes het niet fijn vinden als een persoon hen aantrekkelijk vind om het feit dat ze trans zijn omdat zij natuurlijk gewoon hetzelfde behandeld willen worden als cisgender meisjes.  Er zullen vast transmeisjes zijn die hier minder moeite hebben maar ik denk dat het overgrote deel er toch wel zo over denkt.

Dusja als je toch op zoek wilt gaan naar deze meisjes zou ik misschien jong&out.nl of zoiets proberen maar ik zou er niet te hard vanuit gaan dat het lukt, mocht je toch succes hebben wees dan alsjeblieft een beetje respectvol naar meisjes waarmee je praat en zorg ervoor dat je ze niet anders behandelt dan je elk ander meisje zou behandelen.

(...)

Dusja als je toch op zoek wilt gaan naar deze meisjes zou ik misschien jong&out.nl of zoiets proberen maar ik zou er niet te hard vanuit gaan dat het lukt, mocht je toch succes hebben wees dan alsjeblieft een beetje respectvol naar meisjes waarmee je praat en zorg ervoor dat je ze niet anders behandelt dan je elk ander meisje zou behandelen.

Zeker ik ga ze ook behandelen als echte meisjes maar ik merk dat ik dat soort mensen meer aantrekkelijk vind

Zeker ik ga ze ook behandelen als echte meisjes maar ik merk dat ik dat soort mensen meer aantrekkelijk vind

Dat kan natuurlijk, is niks raars aan ofzo

Reageer