Skip to main content

Hoi, er is een jongen en hij vind me leuk. Ik vind hem ook leuk ofz maar ik weet niet zeker of ik een relatie wil omdat ik altijd gekwetst word.. ik weet gewoon niet wat ik wil.. laatst had ik met een jongen gebekt en ik zei dat ik toch niet met hem wilt en nu zegt hij tegen iedereen dat ik t niet kan. Ik durf het nu gewoon niet meer en voel me niet meer fijn bij jongens. Ook ben ik bang dat ik gedwongen ga worden om dingen te doen zoals een bj of aftrekken of neuken ofz. Ook zoenen vind ik nu eng. Iemand tips? Groetjes mij

 

Hey Mandy

 

Je weet niet goed wat je wilt. Een jongen vindt je leuk en dat is wederzijds, maar je bent in het verleden al weleens gekwetst geweest. 
 

Allereerst: wat jammer dat je al wat negatieve ervaringen met jongens hebt gehad. Bijvoorbeeld erg naar hoe die ene jongen onwaarheden over je verspreidde, omdat jij niet met hem wilde. Jij had alle recht om hem af te wijzen. 
 

Niemand hoort je te dwingen tot dingen die je niet wilt. Doet een jongen dat toch, zet je hem best aan de deur. Daarnaast zou je in toekomstige relaties, als je daar aan toe bent, kunnen aangeven dat je al wat negatieve ervaringen hebt gehad in het verleden. Op die manier kan je partner daar begrip voor opbrengen. 
 

Denk je deze jongen die je leuk vindt te durven daten? Dat hoeft namelijk enkel als jij daar zin in hebt. Ga je voor een date, mag je gerust aangeven dat je het rustig aan wilt doen, door bijvoorbeeld eerst elkaar beter te leren kennen, en dan pas, eventueel, te zoenen. 
 

Bekijk maar eens wat jij fijn vindt. Niets moet. Misschien is het net fijn voor je om even een pauze te nemen van relaties. Denk er maar even over na. 
 

Gr. Kenshin


Heyy

Wat je doet is heel normaal. Je probeert jezelf te beschermen. Goed van je! 

Als we jongen waarover het gaat al een vorige relatie heeft gehad kun je bij ze ex eens informeren hoe het ging tussen hen. Meiden onder elkaar snappen het wel denk ik. 

Je kunt jezelf beschermen en dus niet met hem gaan, maar als je dat teveel doet eindig je zonder vrienden en dat is ook de bedoeling niet. Weet gwn als je mensen niet te dicht laat komen dat je dat niet teveel mag doen. 

Groetjs


Reageer