ik snap jongens echt niet

  • 14 August 2021
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hey,

uhm ja jullie weten vast wel dat ik met een jongen aan het snappen ben (zo niet kijk mijn vorige topic boyzz) .

en laten we zeggen dat er nogal flirterige berichtjes over gingen, we hebben by the way niet gebeld en ik denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren.

maar flirterige berichtjes:

  • hij noemde me schat best wel vaak (en daarna noemde die me weer bro of maat ofz ‘apart’).
  • We praten wel eens over op dates gaan.
  • ik stuurde een foto van een teddy beer met daarbij mijn nieuwe boyfriend, hij zei toen pech voor mij.
  • Hij ging zielig doen over dat ik veel met mensen snapte en hij dacht ook dat dat jongens waren.
  • hij zei dat hij mijn innerlijk en uiterlijk leuk vind en dat ik zijn type was.
  • we hebben het zelfs over relaties gehad en bij hem zat meer de afstand in de weg en bij mij de leeftijd een heel klein beetje (ik vind het zelf niet erg ik was meer bang van wat andere mensen er van vonden). → nadat dit was gezegd hadden we eigenlijk afgesproken om door te snappen maar als we iemand anders leuks vonden op snap dat dat dan niet moest uitmaken, dus eigenlijk gewoon een beetje flirterig maar daar bleef het bij.

Ik wist op dit moment niet of hij me echt leuk vond of een klein beetje ofz, maar eerlijk daar lijkt het wel op.

Ik heb gezegd dat ik niet verliefd was, maar ik had wel een klein beetje gevoel.

 

Deze avond waren we weer aan het praten en op een of andere manier kwam ik bij deze vraag (want het zat me gewoon niet helemaal lekker):            ‘ik’=  vind/vond je me leuk?

‘hij’=  Nee ik vind/vond je niet leuk

‘ik’=  You sure?

‘hij’=  Ja (en hij zei nog iets erbij maar da ben ik vergeten)

‘ik’=  Ook niet een heeeeeel klein beetje

‘hij’=  Ik word niet verliefd op het internet 

toen had ik die punten hierboven tegen hem gezegd en hij zei dat hij tegen meer mensen schat zei.

 

Ik zit er bestwel mee en ik weet niet waarom, aan de ene kant omdat ik hem toch misschien een beetje leuk vind, meer ik wil zo graag een relatie soms, dat ik soms denk dat ik gewoon eerder een relatie in het echt wil als iets met hem. Ook kan ik gewoon bijna niet geloven dat hij mij niet leuk vond ook niet een klein beetje en dan bedoel ik niet dat hij verliefd is maar gwn dat hij hetzelfde voelt als mij. 
Oké vertel me ben ik gewoon kei hard gebruikt of liegt hij en vind hij me wel leuk?

daarna zijn we wel gewoon verder gaan snappen en zijn we weer net zo comfortabel als voor dit gesprek en lijkt het alsof er niks geweest is, hij doet alleen of ik een blauwtje heb gelopen en alsof ik wel helemaal verliefd op hem ben. Nu is het S nachts en we zijn gestopt met snappen want hij is aan het slapen en nu ben ik eigenlijk weer een beetje bozig en verdrietig ofz! Ik zou het liefst gwn heel dit gesprek naar hem sturen LOL. Ik weet niet ik wil gewoon horen dat hij me leuk vind ofz ik weet niet waarom en uiteindelijk wat ik er aan heb, want ik denk niet dat een relatie er van gaat komen.
 

 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Tja, wat een ingewikkeld probleem, net als dat de liefde vaak erg ingewikkeld is.
Ik kan jou niet vertellen of hij verliefd op jou is of niet, dat is aan hem. Of hij jou gebruikt? Ik had bij dit punt: 

  • ik stuurde een foto van een teddy beer met daarbij mijn nieuwe boyfriend, hij zei toen pech voor mij.

Wel even dat idee, maar ja, wie ben ik om over liefde en relaties iets te zeggen? 
Ik denk dat jullie het toch echt samen moeten oplossen, misschien kan het helpen om, zoals je aangaf, toch gewoon wat je hier boven hebt getypt met hem te delen. Dat zou kunnen helpen, ook voor hem om jou te begrijpen, meestal heb ik namelijk het idee dat liefde word verstoord doordat sommigen niet de waarheid vertellen.

Heel veel succes en ik hoop voor je dat je wat aan me had en als dat niet zo is, dat iemand anders jou kan helpen.

Gr Felix 

Hmm, lastige situatie. Ik heb al je topics gelezen, maar er valt niet echt een rechte lijn te trekken. Meneer lijkt hard to get te spelen of weet simpelweg niet wat ie met zichzelf aan moet. Hij komt ook wel een beetje over als een fuckboy, maar dat kan ik natuurlijk ook mis hebben.

Hoe dan ook, het lijkt mij beter om (nogmaals) duidelijkheid te vragen of hem los te laten. Door aan hem te blijven hangen, laat/ga je jezelf alleen maar gekker maken, met enkel negatieve gevolgen/gevoelens voor jezelf. Uiteindelijk komt er wel iemand anders op je pad. You got this! :)

Reputatie 4
Badge +4

@eenanoniemejongen1 

ik ga het proberen los te laten, behalve als hij er nog een keer iets over zegt. 
We zijn nu gewoon vrienden, maar soms praten we over dingen dat ik denk daar praat je toch niet over als vrienden dan moet er meer zijn.

maarja ik laat het gewoon zo en ik zie wel wat er gebeurt!

Reageer