Vraag

ik snap het niet

  • 28 April 2023
  • 4 reacties
  • 49 Bekeken

Badge

Hoi,

in mijn vorige topic schreef ik dat mijn crush me een sukkel noemt als hij met zijn vrienden is

maar als ik hem tegenkom kijkt hij me lang recht aan zonder ook maar 1 emotie helemaal alleen recht aankijken dat doe je toch niet als je iemand een sukkel 

(jongens zou je iemand lang aankijken als je die persoon een sukkel vind?)


4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

i meann , aankijken betekend niet altijd gelijk iets positiefs . kan ook zijn omdat hij je juist niet leuk vindt.zeker als het zonder emotie is dan ja wss is dat het dan denk ik . maar een sukkel ben je zeker niet dus dw <3

Reputatie 5
Badge +5

Als hij je een sukkel noemt waarneer hij met zijn vrienden is. Dan kan het ook O zijn dat hij stoer wil zijn tegenover zijn vrienden

Reputatie 7
Badge +9

Misschien doet hij stoer om indruk op je te maken 

Reputatie 3
Badge +1

Wat lullig dat hij zulke dingen achter je rug om zegt tegen zijn vrienden en I'm sorry to break it to you, maar dat is wel echt een teken dat je het los moet gaan laten want dan zal het toch nooit iets worden.

 

Wat zijn beweegredenen erachter zijn en waarom hij je aankijkt etc. is op zich niet eens relevant. Een jongen die zulke dingen over je zegt tegen zijn vriendin, is jouw niet waard als vriendje.

 

Probeer er dus afstand van te nemen.  Ik weet het, dat is heel kut en dat doet even fucking veel pijn, maar vertrouw mij, dat gaat je over een langere periode zo veel pijn schelen. Er komt echt wel een jongen die je leuk vindt en ook goed over jou denkt.

Reageer