Vraag

Ik moet weten wat jullie mening is.

  • 14 November 2023
  • 0 reacties
  • 27 Bekeken

Hoi allemaal in dit verhaal over wat er nu allemaal gebeurd in mijn leven rondom relaties ga ik ff wat mensen namen geven. Het meisje wat ik leuk vindt ga ik mia noemen de andere jongen noem ik sem en mezelf max. Mia = 13.    Sem = 19.      Ik = bijna 17

 

De afgelopen paar weken heb ik Mia leren kennen en zijn we erachter gekomen veel dingen gemeen te hebben zoals favoriete kleur, humor en ga zo maar door maar ook is er wel een klik en als we met zn 2en zijn denkt iedereen dat we een relatie hebben maar dat is niet zo. Nu kent zij dus ook nog een andere jongen Sem, en Sem die mag ik niet echt ik heb hem helaas nog nooit ontmoet (waarschijnlijk ook beter (redenen die ik op kt niet ga zeggen)) maar Sem vindt Mia dus ook leuk en Mia vindt Sem ook wel interessant het probleem wat ik dus alleen heb (en dont get me wrong) is het leeftijdsverschil ik bedoel ja oke kijk 13 en bijna 17 is ongv 3,5 jaar verschil. Dit is natuurlijk ook niet niks en zal dit ook niet ontkennen. Mijn morale dillema is dus dat toen Mia 6 was en Sem dus 11 of 12. Sem Mia toen ook al leuk vondt en dus nu op 19 jarige leeftijd nog steeds. Nu is het logisch dat ik wil dat Sem een eindje *** ergens anders heen. Daarbij is Sem ook nog een misbruiker van cannabis en alcohol iets waar naar mijn mening een 13 jarige niks mee te maken zou moeten hebben. En nogmaals dont get me wrong ik rook, vape en blow ook wel is maar als zij er is rook ik alleen maar en nooit dat ik haar een sigaret zou geven. En blowen doe ik al helemaal niet waar zij bij is. 

 

Mijn vraag aan jullie is wat is jullie advies want ik ben bang dat als Mia ook een keer gaat drinken of blowen en misschien iets te veel op heeft Sem, dingen gaat doen die Mia niet wil of nog erger dat Sem mogelijk een loverboy ofz is. Graag hoor ik van jullie allemaal en wat jullie mening hierover is


0 reacties

Geen reactie

Reageer