Vraag

Ik moet hulp hebben bij verliefdheid

  • 16 November 2023
  • 13 reacties
  • 199 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

hee iedereen

Dit is al weer mn 3de topic aangezien niemand echt op de andere een goede reactie gaf.

Maar goed de laatste tijd gaat het dus steeds kutter, ik ben helemaal weg van een meisje. Dit meisje heeft me al afgewezen, nu ze weet dat ik dr leuk vind lacht ze opeens cute naar me maar wrm idk?

Doordat ik me nu extra kut voel erdoor gaat niet alleen mentaal maar ook op andere manieren het steeds slechter, zo haal ik slechte cijfers op school, verlies ik vrienden en denk ik soms aan sh doen.

 

Nu is dus mijn vraag aan jullie, hoe kan ik dit meisje alsnog krijgen, want zij is zegmaar 100% de ware. Het is of een relatie met haar of gwn alles eindigen want ja verder is het leven niet heel veel meer waard.

Dusss hoe kan haar alsnog krijgen??


13 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hey @ik_weet_niet 

Ik snap dat het kut is voor je (vooral omdat ze nu dus ineens '’'mixed signals'’ geeft als ik het goed hebt?), misschien kan je alsnog proberen om met haar gewoon vrienden te worden.

Mogelijk dat het dan beter met je gaat en wie weet gebeurd er nog wat.

Als dat niet zo gebeurd is het natuurlijk nogsteeds heel kut maar moet je er overheen proberen te komen.

Ik kan je nogmaals doorverwijzen met de kindertelefoon als je er nog over wilt praten: 0800-0432

Succes, geef gerust een update! Grt @ItzJustin 

Reputatie 4
Badge +1

Maar ik wil haar gewoon, ik kan haar echt niet vergeten oprecht ik maak me altijd zorgen of zij wel oke is. 

Zij is het aller belangrijkste voor mij echt!

Misschien kun je dat tegen haar zeggen? Gewoon, open en duidelijk?

Reputatie 4
Badge +1

Maar ze heeft gezegd dat ze niet echt meer veel wou praten dus hoe dan, en ik durf het ook niet maar.

Ik wil zoooooo graag bij haar zijn, zij weet niets ze denkt waarschijnlijk dat ik haar gewoon voor dr lichaam wil ofso maar ik wil haar echt.

Zij is de ware 100%

Reputatie 7
Badge +7

Maar ik wil haar gewoon, ik kan haar echt niet vergeten oprecht ik maak me altijd zorgen of zij wel oke is. 

Zij is het aller belangrijkste voor mij echt!

Dat snap ik, daarom zou je het nog nog eens kunnen proberen.

 

Reputatie 7
Badge +7

Maar ze heeft gezegd dat ze niet echt meer veel wou praten dus hoe dan, en ik durf het ook niet maar.

Ik wil zoooooo graag bij haar zijn, zij weet niets ze denkt waarschijnlijk dat ik haar gewoon voor dr lichaam wil ofso maar ik wil haar echt.

Zij is de ware 100%

Ik zou zeggen probeer wat er is gezegd, dat is denk ik het enige wat je nog kunt doen.

Anders zou ik het niet weten en moet je er overheen proberen te komen

 

Reputatie 4
Badge +1

Ik ben gewoon te bang denk ik, maar ja toch wil ik haar dus ik heb geen idee

Reputatie 5
Badge +1

Ik heb precies hetzelfde probleem al bijna 1,5 jaar dus ik weet hoe het is. Je kan hier niet echt iets aan doen ik heb ook alles al geprobeert. Het doet gewoon pijn om alleen vrienden te zijn dus ik snap je volledig...

Reputatie 4
Badge +1

Ja echt he, het doet zo ongeloofelijk veel pijn terwijl ik gewoon een toekomst met haar wil, trouwen en kinderen en ect.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @ik_weet_niet 

Hoe gaat het nu met je?

Ik ben benieuwd!

Groetjes @ItzJustin 

Reputatie 4
Badge +1

hee @ItzJustin 

ja eigenlijk gewoon kut, het werkt gewoon allemaal niet meer en ik wil haar nogsteeds. Ik durf alleen niks meer te doen, alleen naar haar prachtige gezicht kijken maakt me op een dag nog blij verder niet echt iets, dus ja beetje kut

 

doegg

Reputatie 4
Badge +1

is er nog iemand die iets wil zeggen?

Reputatie 3
Badge +1

Hallo,

Ik snap dat het kut is maar spreek haar gwn even en vraag of ze gevoelens voor jou heeft en als dat niet zo is zal je je er moeten overzetten dat ze niet verliefs is op jou

verliefdheid gaat weg na een enige tijd

het het zelf al 1 keer meegemaakt

sindsdien 2 jaar geen lief gehad was toen 10 nu 12

en nu heb ik een lief die veel beter bij me past ik dacht ook eerst dat ik de wqre had gevonden maar het was niet

maar hij is nog altijd mijn beste vriend en het is beter een goei vriend dan geen omdat je persee wilt dat het je lief is

je moet trouwens ook altijd beginnen uit een hecht vriendqchap nooit dirext vragen os zeker niet het einde van je leven als ze nee zeggen

iedereen vind de ware altijd

Reageer