ik mis mijn ouder

  • 21 April 2022
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Badge

Mijn ouder zijn nu 16 jaar getrouwd en m’n moeder wou mijn vader verassen met dat ze naar een huisje ergens leuk zouden gaan en ik, m’n zus en mijn 2 kleine zusjes zouden thuis blijven met opa en oma maar nu is het al heel laat ik moet slapen en ik mis mijn ouders zo ik weet niet meer wat ik moet doen


3 reacties

Reputatie 5
Badge +1

hallo FrogNL, 

ik heb hier een paar tips:

  1. heb je thuis slaappilletjes (melatolinepillen) zo ja, neem er daar twee of drie van in. Niet meer! want dat is niet goed voor je.
  2. goed in en uit ademen, adem diep in door je neus, en weer uit door je mond, herhaal dit net zolang totdat je hopelijk in slaap valt.
  3. denk niet teveel na of probeer aan leuke dingen te denken.
  4. doe rustgevende muziek aan!

hoop dat deze tips je wat gaan helpen!

groetjes Purple 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi goede tips van @purple  en je kan ook in jezelf denken, straks  mag ik ze weer omhelsen en ben ik heel blij dat ze terug zijn. En misschien kun je ze nog even video bellen ? Dat helpt vast ook.  Ik hoop dat je kan slapen straks !

Groetjes liefs Julian X

Hoi, ik heb ook nog een tip: beeld je een fijne plek in waar je graag zou willen zijn. Dit mag een bestaande plek zijn maar ook een plek in je fantasie. Concentreer je op de details en zorg dat alles klopt. Door in je hoofd op deze fijne plek te zijn zal je waarschijnlijk rustig worden.

Reageer