Ik mis mijn ex, maar hij mij niet

  • 16 May 2023
  • 4 reacties
  • 89 Bekeken

Badge

Hoi ik had een relatie gehad 6 maanden geleden en toen had hij het uitgemaakt, ik was erg heartbroken voor 2 maanden en daarna ging het wel beter, maar soms heb ik het gevoel dat ik nog aan hem denk als ik alleen ben terwijl hij al duidelijk niks te maken wil hebben met mij. Hoe kan ik iemand deleten uit mijn hoofd?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Dat kan niet. Dat gaat wel over alleen is de vraag hoelang dat duurt

Ongeveer hetzelfde verhaal hier ik had het zelf uitgemaakt eerst wist ik niet of ik er wel goed aan had gedaan. Toen een maandje of twee later vond ik het al niet meer erg. Ook omdat hij op een gegeven moment helemaal niet meer in de buurt kwam van mij.

Maar geloof me het komt wel weer goed je moet het gewoon tijd geven en het leren accepteren.

Ja sorry maar verder kan ik niet veel zeggen.

Hoop dat je geen ruzie hebt> 😉

Reputatie 7
Badge +17

Je hoofd is geen harde schijf. ff deleten gaat dus niet. Probeer afleiding te zoeken als je aan hem moet denken. Na een tijd wordt het vanzelf wel minder.

Badge

@Theekopje overal op verwijderen echt alles en gewoon in je hoofd denken datje hem nooit leuk hebt gevonden, heeft iniedergeval mij beetje geholpen toen mijn ex vriendin t uitmaakte.

K heb toen echt mn eige bijna iets aangedaan en elke dag lopen huilen en ken t nogsteeds wel ookal ist t 8maanden geleden.

Ben drna meer met vrienden gaandoen en beginne tedenke fk haar

Reageer