Ik mis hem zo.

  • 17 November 2016
  • 5 reacties
  • 238 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb 2 jaar lang relatie gehad
Nog nooit zolang gehad met iemand, en nog nooit zo'n lieve persoon!
Maar ineens maakte hij het uit en zei: "Je kan niet de vrouw van me kinderen worden en ik denk niet dat ik gelukkig met je word".
Waarom had hij dan een relatie met me?
Ik snap het nog steeds niet.
Ik liet opeens iedereen vallen, omdat ik zó verliefd was en alleen maar hem nog had, derest boeide me niet meer hij zat bij me op school dus we zagen elkaar echt elke dag. Ook weekenden. Ook slapen/eten etc. Maar nu heb ik dus niemand meer en hij zei toen ook van: goede vrienden blijven en als er wat is je kunt altijd bij me terecht, hoevaak ik problemen had en er daarmee naar hem toeging, omdat ik niemand anders meer heb en dat weet hij, en hoe hij dan ruzie zocht en eigenwijs.. ik zoek veel afleiding, maar dat lukt totaal niet. Op mn werk en school dagdroom ik veel en heb me laatste kans, het lukt gewoon niet meer. Ik moet steeds aan hem denken en aan onze tijden. Ben nu ook heel erg depri.
Wat moet/kan ik doen?
Voel me zo alleen 😞

5 reacties

Ik kan niet veel zeggen en proberen nieuwe mensen te zien en te ontmoeten, vrienden maken en een nieuwe vriendje oeken
Hoi!

Ik mis ook iemand, het was niet mijn vaste vriend ofzo, en we zijn ook niet in ruzie uit elkaar gegaan, hij moest weg en ik weet niet wanneer ik hem weer kan zien. Ik kan hier lang over vertellen, maar het punt is dat ik daar ook veel verdriet van heb en dat ik soms begin te huilen en dat ik niet mee kan stoppen totdat ik in slaap val van uitputting. Dit is al enkele maanden bezig, maar intussen gaat het wel al beter. We weten dat het beter is dat we elkaar nu niet zien en wanneer we er allebei klaar voor zijn elkaar weer te zien.
De pijn van het verdriet gaat niet weg, maar je leert er wel mee leven. Stel je eens voor dat je langer met hem had en dat hij het dan uitmaakte. Dan had het nog meer pijn gedaan. Zorg voor genoeg afleiding en ga veel uit met vrienden, dat zal zeker helpen. Misschien kom je wel iemand nieuw tegen en blijven jullie voor de rest van je leven bij elkaar. : )

Groetjes
x
Pffff... de titel alleen al breekt mijn hart. Je komt er vanzelf overheen, ECHT WAAR!

Sterkte ermee...
Xxxxx
Reputatie 5
Badge +1

Hoi, heb je nog hulp nodig? Het spijt dat ik nu pas reageer alleen ik zie het nu pas.

Reputatie 7
Badge +19

Het is 5 jaar geleden en diegene is anonymous dus denk het niet maar wel lief van je.

Wilhelmavemela.

Reageer