Ik mis hem...šŸ˜­

  • 1 September 2020
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hai,

Ā 

Dit is mss meer voor de meiden maar als jongens advies hebben is t ook goed!

Ā 

Ik zit dus op de camping. Daar heb ik iemand leren kennen laten we hem " Piet ā€ noemen.

Ik had al een tijdje een crush op hem totdat ik met iemand anders kreegā€¦

Toen dat uit ging, waren we ook meer op de camping en piet was er ook! Toen ik hem weer zag kwamen de vlinders toch weer naar boven. Om een lang verhaal kort te makenā€¦

Ā 

Hij vond mij ook leuk!! En uiteindelijk kregen we een relatie totdat..Ā 

Ik was toen een avond bij vrienden en piet werd gebeld door ā€¦( vriend )

Toen zei hij dat ie me mist enz. Alleen toen gebeurde het!

Ā 

Mn vriend kreeg een appje van hem waarin ie zei " Dit heeft echt geen zinā€

Ā 

3min. later kreeg ik een appje van piet waarin stond:

srry ( mijn naam..)

maar het heeft geen zin..

*ik antwoord* " Hoe bdl je? ā€

Dat het geen zin heeft als je 2 dagen in de week persoonlijk contact hebt..

*ik antwoord*Ā  "Wat wil je daarmee zeggen?ā€

Dat het uit is want het heeft gwn geen zin.

Ā 

Ik schrok en gaf mn vriendin een knuffelĀ en huilde zachtjes..

Toen ging ik naar mn ma en had haar het gesprek laten lezen ze schrok en gaf me een knuffel en ik huilde weerā€¦

Ā 

Nu zijn we al bijna 1/5 week thuis en ik heb nog steeds niks van hem gehoord

maar hij blijft wel in mn hoofd zitten wat kan ik hieraan doen? En ohh ja onze vriendschap was zo sterk maar sinds het uit is is er geen vriendschap meer te zien tussen ons.

Ā 

Ā 

edit: Ik zie hem wss dit weekend weer! en als ik hem zie moet ik van mn ouders met hem pratenā€¦Ā Maar hoe?

* En kom niet aan met vakantie liefde dit vakantie liefde dat want dat was het niet de dingen die hij voor mij deed deed ie voor niemand anderss*

Ā 

Xxx


1 reactie

Hey Mandy.xx,

Ā 

Ik snap helemaal hoe je je voelt,Ā hier zijnĀ een paar tips:

Als je hem dit weekend weer ziet is het beste om te doen volgens mij gewoon zeggen hoeĀ  je je voelt. Praat met hem (en zorg dat jullie alleen zijn), het is ook okĆ© om te huilen. Dan snapt hij het waarschijnlijk juist nog beter.

Wilt hij echt geen relatie meer? Laat het los, als hij vind dat het geen zin heeft verdiend hij jou gewoon niet.Ā 

Je kan ook vragen of jullie vrienden kunnen blijven, zo ben je niet je vriendje en je vriend tegelijk kwijt.

Ga andere dingen doen en probeer zo min mogelijk aan hem te denken. Ga bijvoorbeeld met een paar vrienden naar de bios.

En mijn laatste tip: Als je verdrietig bent moetĀ  je vooral huilen, dat lucht echt op!

Ā 

Veel succesĀ :kissing_heart:

Groetjes van mij <3

Ā 

Reageer