Beantwoord
Ik mis haar
Ik heb een vraag en een lang verhaal laat ik bij het begin beginnen in 2013 leerde ik een meisje kennen die in me klas zat alleen was ik erg onzeker en ben er niet op af gestapt in 2014 ging ik naar een andere school samen met haar en toen zat ik weer in haar klas vanaf dat moment werd ik erg snel vrienden met haar tot november 2016 ik heb erg veel mee gemaakt in dat jaar en zij verbrak de vriendschap omdat ze zij dat ik egoïstisch was wat ik na mijn iedee totaal niet was in december 2017 ging ik naar haar school toe zat inmiddels op een andere school ik wist niet hoe ze zou reageren omdat ik haar een jaar niet had gesproken tot me verbazing vroeg ze of ik de vriendschap een 2e kans wou geven en dat heeft exact 10 maanden geduurd toen heeft ze me van Facebook af gegooid zonder reden en sindsdien mis ik haar heel heel erg wat moet ik doen
Beste antwoord door Anonymous
Ik hoop voor haar & jou dat zij hupl heeft of krijgt. Maar vooral dat zij het bestaan van 113 weet. Ondertussen sta jij machteloos . Dat is een k*t gevoel. Kun jij hierover met iemand praten? Je hart luchten lijkt mij goed voor je.
Bekijk origineelReageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.