Vraag

Ik mag mijn vriendje niet meer zien

  • 30 November 2019
  • 8 reacties
  • 480 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Mijn moeder is boos omdat ik heb gezoend met mijn vriendje. ik was dus alleen thuis met hem, en we waren aan het zoenen, en opeens komt mijn moeder thuis en ze wordt helemaal boos. Ze gaat me uit staan schelden voor vieze slet en hoer en zo. Hij schaamde zich heel erg, en hij is dus ook snel naar huis gegaan. En toen hij weg was, moest ik naar mijn kamer.

 

Ik was best wel boos, want mijn moeder is heel vaak vreemd gegaan op mijn vader. Daarom zijn ze nu ok uit elkaar. Maar als ik zoen met een jongen waar ik al meer dan 3 jaar mee heb, ben ik een slet.

 

Ik mag mijn vriendje niet meer zien. Mijn moeder zegt dat als ik toch nog naar hemn toe ga, dat ik nog meer straf krijg. Mag dit maar zo? Ik heb niet het idee dat ik echt iets fout heb gedaan.


8 reacties

Dit is helemaal niet oké van je moeder. Jij hebt inderdaad niets verkeerd gedaan. Je vriendje niet meer zien omdat je gezoend hebt na 3 jaar verkering is te gek voor woorden. Het is heel normaal dat je dat doet in een relatie. Zéker als je al 3 jaar samen bent. Kan je hem niet ontmoeten waar je moeder niet komt? Bij zijn thuis ofzo?

Hoi

 

Wat jammer dat je moeder zo heftig reageerde. Naar mijn gevoel is het namelijk heel gebruikelijk om te zoenen met je vriend; zeker als jullie al een tijd samen zijn. Ik kan me voorstellen dat je dit als onrechtvaardig ervaart. 

 

Ik stel voor dat je je moeder probeert te doen inzien dat je vriend en jij elkaar respecteren en het met elkaar menen. Je moeder zou daardoor kunnen inzien dat jou een ‘slet’ noemen helemaal niet van toepassing is. Zou je vriend een keer langs kunnen komen? Jullie zouden voor lunch of het diner kunnen zorgen. Op die manier kan je moeder je vriendje wat beter leren kennen. 

 

Heb je, naast het incident met je vriend, een goede band met je moeder? Het beter leren kennen van je vriendje bespreek je daarbij best op een moment dat je moeder in een goede bui verkeert. 

 

Groetjes

Kenshin

Lekker hypocriet van je moeder. Aangezien die juist de vieze slet is vanwege het vreemdgaan ipv jij. 

Zie niet in wat erg is aan zoenen al kan de mama wat beschermend zijn voor haar kind weet dat jij uit liefde voortkwam dus kan het zijn dat je moeder bang heeft dat haar kind zelf een kind krijgt maar ze reageert nogal onbeschoft en-18 is dus kind wat maakt dat je moeder voogdij over jou heeft en je onder haar hoede staat enkel denk ik dat ze zo reageert omdat ze zelf de zwarte schaap van de kudde is. Net als een junkie die snuift en jij rookt een joint let op of jij bent de verslaafde junkie en niet de snuiver omdat het gemakkelijk is om andere zwart te maken ipv eens u eigen te bekijken.

Mijn ex vriendin gebruikte cannabis en Xanax waardoor ze op een dag mij ineen geslagen had omdat ik een transgender ben en ergste was het was in haar ogen mijn schuld dat ze gebruikte terwijl ik er niet aan kon doen dat ze ocharme misbruikt werd maar je wilt nooit toegeven dat jij niet deugt en steekt de fout op andere. Het kan grof klinken maar zie je lief en geeft je moeder jou straf confronteer haar met haar ontucht in nabijheid van jou vader eens zien als ze dan nog op die toon piept als je vader hoort wat voor trouwe partner hij heeft.

Ik ben een transgender meisje zoals ik zei en heb een vriendin toen mama zei Taylor jij ze flikker toen mijn tante op een dag zei zo moeder zo dochter heh en mama zei hou je muil dicht trut toen ik zei van waarom moet tante zwijgen mama bang dat ze iets zegt wat ik niet mag weten? Tante zei Taylor je moeder was lesbisch als tiener en ik van oh de pot verwijt dus de ketel tot die zwart ziet en tante zei Taylor is een transgender dus eigenlijk een jongen en toch normaal dat ze op meiden valt maar ja wat denk je als moeder te moeten accepteren dat je kind lesbisch is en trouwens ben trans als ze dat accepteerde waarom niet mijn geaardheid.

Eens kussen is geen zonde omdat als je een vriendin kust als groet ben je dan een hoer omdat je beleefd bent en vriendelijk niet dus en je lief kussen kan zij niet voorkomen want je groeit wordt verliefd en sorry als het grof klinkt maar er komt nu eenmaal ooit seks wat een ouder moet accepteren omdat hun kind niet eeuwig een kind blijft al ben je voor jou moeder al ben je 30 of 50 altijd zal je voor jou moeder haar kleine meisje blijven die ze lief heeft. Ik heb mijn moeder ook wel eens verweten van dingen tot mijn ex lief eens zij Taylor psssst hier neem een trekje en ik van godver is dat een joint? Zij van shhhh ja neem een trekje is plezant kom op en ik ach wat ok toen opeens ze zei shit Taylor de politie. Mama kwam en ik was van niet slaan toen mama zei ma meisje toch drugs waarom meisje heb je problemen met tranen in de ogen van waarom doe je zoiets? Voor haar blijft haar kind het mooiste in haar leven en vergeet niet okal is jou moeder soms een krent ze houd van je al laat ze het niet altijd merken en soms is het vuur met vuur aanvechten al is het lastig omdat ook is het je moeder ze moet niet altijd gelijk krijgen als ze fout zit 

Ik wil even duidelijk maken dat ik normaal een goede band met mijn moeder heb maar dat ze over seks niks wil zeggen. Ze wil het er niet over hebben en ik mag niets zeggen wat ook maar een beetje seksueel klinkt. Dam ben ik meteen “verkeerd bezig”.

Je blijft ten slotte geen kind en dus is het normaal dat seks ten spraken komt maar ipv je uit te schelden kan ze je beter helpen door een moeder, dochter moment omdat dit al veel kan opklaren het is inderdaad lastig omdat het gênant is maar helpt.

Ik zelf ben transgender en heb een vriendin dus ik zie er als een meid uit enkel heb ik ipv een vagina een penis tot op een avond mijn moeder kwam en zij wij moeten eens praten meisje, Taylor je hebt een penis je vriendin een vagina dus wil je vrijen gebruik een condoom hier en ik zonk in de grond van schaamte maar op een manier ben ik blij dat ze niet zei hou je fluit in je broek omdat ze weet dat ik 15 ben en stilaan interesse krijg om te vrijen en als ouder kan je dat niet ontkennen dus kan jou moeder best accepteren dat haar kleine meid stilaan een vrouw wordt en je helpen in je ontwikkeling 

Hoi

Wat je moeder doet is niet oké. En dat Schelde ok niet nergens voor nodig. Gebeurt dit vaker? Dat je moeder zo boos doet?

Jaw ik hen n jongen maar je ma doet echt onredelijk als ik jou was geweest zou ik al deze berichten van mensen aan haar laten zien zodat ze mis beseft dat het niet raar is dat je na 3jaar relatie met elkaar zoent ik bedoel als je ma andere mannen neukt mag jij toch best je vriendje zoenen?

Reageer