Hallo, ik mag me vriendin alleen vingeren we hebben 1,5jaar een relatie ik ben zelf 15 en zij is 16 maar nog nooit sex gehad ik wil me vriendin ook graag beffen maar ik weet niet of zij dat wil en het lijkt mij raar om te vragen van “hey mag ik je beffen” en als ze dan nee zegt ga ik me denk schamen en ik wil ook wel een keertje sex hebben maar natuurlijk wel met een condoom maar heeft iemand enige tips om dit op te lossen?
Heyyy, het gaat natuurlijk altijd ook om wat je vriendin wilt (vgm weet je dat wel, maar wou dat even duidelijk hebben),
je kan natuurlijk gewoon met haar praten hierover en waar zij comfortabel mee is, ik snap dat je misschien meer wilt maar als zij dat nog niet wilt is dat ook oke en dan komt dat vanzelf
Zelf heb ik nooit zo problemen gehad met zulke dingen in conversaties te brengen, misschien als je haar vingert kan je vragen of je misschien wat meer mag doen? Dus “zou ik je misschien mogen beffen?” , dat is echt niet raar hoor ik zou dat juist heel erg lief vinden ipv dat een jongen niks vraagt en maar doet wat hij denkt goed is
xx
Dankjewel hello1 voor de tips en ik waardeer dit wel dat u mij hier mee helpt!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.