ik mag geen contact hebben met hem

  • 22 April 2021
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

Badge

Hoi ik zit al heel lang met iets en dat moet ik delen. 

Ik heb dus een jongen ontmoet en in vind hem heel erg leuk. Maar ik had dus met een andere jongen een paar x afgesproken en toen ben ik bij hem gaan liggen in zijn armen. Wat achteraf heel dom was.  Oo een gegeven moment ging die jongen mij een soort lastig vallen maar niet heel erg. De jongen die ik leuk vind deed daR wat aan en nu word hi j bedrijgt met een pistool door die ene jongen waarmee ik hen afgesproken. En nu mag ik dus geen contact meer hebben met de jongen die ik leuk vind. En hij durft JU niet over straat met mij omdat hij bang is dat hij weer word bedreigd en dan wel doodgeschoten word. Wat moet ik doen want ik miss hem en ik wil heel graag met hem afspreken??

X mij


1 reactie

Heey,

Wat naar dat die jongen bedreigd wordt met een pistool.  Mag je van diegene die bedreigd geen contact meer opnemen met de jongen die je leuk vind?

Het lijkt me verstandig om in deze situatie een volwassene erbij te betrekken. Dit soort dingen moet je niet alleen onderling afhandelen.

Het kan ook zeker een goed idee zijn om de politie erbij te betrekken, mogelijk al om de dreigementen, maar ook als het verder gaat dan dreigementen. Het gaat wel om jullie eigen veiligheid.

Groetjes,
Simply Me

Reageer