Vraag

ik krijg waarschijnlijk een relatie

  • 29 September 2022
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Hey iedereen me beste vriend zei ineens iemand vindt je leuk en knap en ik dacht huh doe dan? Toen ging me beste vriend de situatie uitleggen via whatsapp 

ik zal de situatie uitleggen. Mijn beste vriend kent een meid die bij de jumbo werkt of zij kent me beste vriend een van de 2 en toen zei zij tegen me beste vriend heb je op dit moment ene beste vriend mijn beste vriend zij ja en toen zei ze mag ik hem op foto zien en toen zei hij ja en toen zei ze wow hij is echt knap bedoelt ze mij dan en ik vroeg tegen me beste vriend via Whatsapp de volgende keer dat je haar tegenkomt vraag je haar telefoonnummer voor mij en doen zij me vriend doe ik!

Nu is me vraag is dit een teken van dat ik binnenkort waarschijnlijk een relatie krijg? Als ik haar ook best knap vindt?


2 reacties

Badge

Ik denk dat je goed moet kijken vind ik haar leuk en eerst veel afspreken. Over het algemeen noemen meiden jongens best vaak knap. Jullie kennen elkaar ook nog helemaal niet als ik het goed begrijp. Daarom zou ik eerst een keer met elkaar afspreken om te kijken wie ze nou echt is.

Reputatie 2
Badge +1

beste stan_daard,

 

Ik denk dat je dat zou doen ja!!  wat als ze nou een “brat” is en tegen haar moeder of tegen ander mensen scheld met woorden die je niet leuk vindt. Ik heb het zelf meegemaakt, vertrouw me het komt goed als je weet wat voor persoon ze is !! 

 

groetjes en veel geluk!

Anoniempje in de 3de.

Reageer