Skip to main content
Vraag

ik kontakt met meisje...

• October 13, 2025
  • 8 reacties
  • 114 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi 

Ik heb zinsnede zomervakantie kontakt met meisje van 10.½ jaar. Nu wil meisje mijn als vriend ik wil ook wel maar zij woon in Zeeland en ik Overijssel hep jou tip voor mijn.

Dat wel of niet moet doen? 

Wij zijn zo jong.

Epp  kontakt heb ik al.

Goed van Niek en mijn liefje

8 reacties

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 13, 2025

Hoi ​@Niek12 , het forum van de kindertelefoon is eigenlijk vanaf 12/13 jaar. 

Maar alsnog, als je 10 bent zou je nog helemaal niet aan een relatie moeten denken toch? 

Ik zou het niet doen, gewoon lekker gezellig afspreken, chatten, gewoon vriendschappelijk houden. want zo jong een relatie is echt niks, geloof me. 

Als je nu al voor de relatie gaat, hou vaak contact, via bel, chat en afspreken. 

Maar alsjeblieft, neem geen relatie aan want dan is jullie vriendschap echt verpest als het uitgaat.

Liefs Misty

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 13, 2025

Het is helemaal goed om gewoon vrienden te blijven en elkaar te leren kennen. Leeftijd maakt niet echt uit, maar afstand kan soms wel lastig zijn. Als je haar echt leuk vindt, is het ook goed om gewoon een beetje rustig aan te doen. Je hoeft niet meteen iets te fixen. Gewoon contact houden is prima! 

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 13, 2025

Hoi ​@Niek12 , het forum van de kindertelefoon is eigenlijk vanaf 12/13 jaar. 

Maar alsnog, als je 10 bent zou je nog helemaal niet aan een relatie moeten denken toch? 

Ik zou het niet doen, gewoon lekker gezellig afspreken, chatten, gewoon vriendschappelijk houden. want zo jong een relatie is echt niks, geloof me. 

Als je nu al voor de relatie gaat, hou vaak contact, via bel, chat en afspreken. 

Maar alsjeblieft, neem geen relatie aan want dan is jullie vriendschap echt verpest als het uitgaat.

Liefs Misty

Bedankt voor bericht.

Ik wil haar zien dus vriendschap kaan ook 

En gewoon keer naar toe.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 13, 2025

Het is helemaal goed om gewoon vrienden te blijven en elkaar te leren kennen. Leeftijd maakt niet echt uit, maar afstand kan soms wel lastig zijn. Als je haar echt leuk vindt, is het ook goed om gewoon een beetje rustig aan te doen. Je hoeft niet meteen iets te fixen. Gewoon contact houden is prima! 

xx liefs Wolf 🐺

Bedankt voor bericht .

Wij willen gewoon beter leren kennen.

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 13, 2025

@Niek12 

Je bent nog wat te jong voor het forum dan tenzij je 12 bent en zij 10½

Beste Kindertelefoon mag hij wel vermelden dat hij in Overijssel woont?

XX Yusa

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 13, 2025

@Niek12  Jaaa doe dat zeker! Nog veel succes.

Robin59
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • October 13, 2025

Beste Kindertelefoon mag hij wel vermelden dat hij in Overijssel woont?

Hoi ​@Yusa,

Overijssel en Zeeland zijn provincies, wat niet valt onder persoonsgegevens. De reden daarvoor is dat dit nog vrij alegeme informatie is, er wonen namelijk aardig wat mensen in een provincie. Hopelijk beantwoord dit je vraag 😄

Groetjes

Robin59 (de Kindertelefoon)

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 14, 2025

@Robin59 ok dat wist ik niet haha

XXX Yusa