Skip to main content

Hey!

Ik ben een meisje van 15 en 10 jaar geleden heb ik een jongen leren kennen samen met zn vader en we zijn als twee gezinnen goed bevriend geworden. Inmiddels zijn mijn ouders gescheiden en heeft mijn moeder een relatie met de vader van die jongen (soort van stiefbroer). Hij is 22 en ik hou enorm veel van hem. Ik voel me gerust als we samen slapen (gewoon slapen) en het liefst ben ik altijd bij hem. Ik ben absoluut niet verliefd want hij voelt gewoon als broer voor me. Maar soms ben ik bang dat hij niet van mij houd. Op de momenten dat we gewoon samen slapen of lekker op de bank liggen voelt alles perfect en geloof ik dat hij ook om mij geeft en oprecht van me houd. Maar zodra er andere bij komen is hij opeens wat afstandelijker (of hij is gewoon met andere dingen bezig) ik weet het niet zo goed. Hebben jullie tips of kunnen jullie gewoon je mening geven? Ik wil het graag met iemand delen :) 

 

Als iemand vragen heeft stel ze want ik wil geen misverstanden.

Hii

ik denk dat ie wat afstandiger is omdat hij weet dat anderen (vooral jongens) snel grappen maken over het feit dat jullie als stief broer en zus zo’n goede relatie hebben. Zou me er niet al te veel zorgen over maken. Zorg wel dat jullie niet meer worden dan dat, pakt meestal niet zo goed uit…. Als je toch graag een vriendje wil om wat voor reden dan ook, zoek dan iemand anders. Wel nog een extra tip van mij: zoek niet te veel want meestal komt het juíst van zelf.

 

groetjessss


Reageer