Skip to main content

Hallo! Daar ben ik weer met iets nieuws!

Ja in het kort ik heb weer verkering. Maar ik ga het verhaaltje vertellen

Ik ken N. waar ik het over heb al heel lang sinds de basisschool maar toen moest ik al op 9 jarige leeftijd  van basisschool switchen ja. dus heb haar jaren niet meer gesproken tot het nieuwe schooljaar raad eens ze zit op me school! Leuk toch  ja zij zit in het 1e leerjaar ik inmiddels in de 2e leerjaar. En oke dat was leuk wel eens effe kort gesproken tijdens de pauzes maar dat was het, En vandaag kwam ik haar tegen op de kermis in de buurt. We gingen allebei in The Breakdance (best  wel leuke attractie bijna telefoon uitgevlogen! dus niet met je telefoon erin 😂

Wel aparte zei zat in de gele ik in de rode. Was wel lachen veel gillen ook maar nadat we uitstapte zei ze tegen haar vriendin ga ff oliebollen halen, dan ga ik ff praten met een vriend (ik dus)

En ik dacht ze gaat iets serieus vertellen maar het was gewoon over hoe het ging enzo. Oke ik dacht chill maar nu komt het:

Ze zei ja weetje T. die bij jou in de klas zit. Nou die vind mij dus leuk maar ik denk dat gaat niet gebeuren want hij heeft zelf een vriendin en ik hou niet van dat vapen wat hij doet straks leert hij mij dat aan enzo. Nee dat wil ik absoluut niet. Maar ik vind jouw zo leuk. En ik hoop dat je mij leuk vind.

(Nou toen ik haar zag in de BreakDance werd ik oppeens verliefd op haar zo toevallig ook)

Ik zei ja. en wij hebben bij de Breakdance ook gezoend. Dus was heel leuk. Dit en dat haar vriendin vond het ook leuk, maar wij hadden nog wel iets hoe gaan we het tegen T. vertellen. Want zijn vriend was op de kermis ja we wonen allemaal in dezelfde buurt. en we dachten wat nou als hij dat heeft gezien en verteld tegen T. wat gaat hij doen boos worden of wat (heb geen idee eigenlijk) Dan denk ik kunnen we het beter zelf vertellen. dan i.p.v. als iemand anders dat doen, maar ik wil iets van jullie weten:

 

Hoe gaan we dit vertellen gewoon vertellen dat wij hebben gezoend met elkaar en elkaar leuk vinden of anders. ik heb geen idee, als jullie wat weten laat het me weten

 

Groetjes, 

DjegoV

Hey @DjegoV!

Hebben N en T al? Dan heeft T toch 2 vriendinnen? Dan kan N toch zeggen dat ze het om die reden uitmaakt, en dan loopt ze gewoon met jouw rond. En anders moet je het toch niet vertellen? Hij komt er vanzelf achter dat N hem niet wil.

Liefs Caiya


Nee, N. heeft geen verkering met T.  Nee T. vind haar leuk. Maar zij vind hem niet zo leuk ja wel om gewoon vrienden te blijven maar meer niet (omdat hij vaped)

 

Gr, Djego


Ja dat kan ik ook doen, niet vertellen! maar lijkt mij dan leuk hoe dat afloopt in ieder geval ga ik nu naar school fietsen. en kijken we op school hoe en wat

 

Groetjes!

DjegoV


Hey

Is het al gelukt? Zo ja, heeft T het geaceppteert?

Liefs Caiya


Dag Caiya, 

Excuus voor late reactie. We hebben het verteld aan T. En hij reageerde in eerste instantie normaal. Todat hij wegloopte. Ging in een hoekje huilen. N. Ging naar hem toe en hij reageerde. Opty*en. En ik kwam op hem af ik zei ff normaal doen. En ik zei aan de andere kant je had toch een vriendin? Waarom. Wil je dan met N.?? Zei hij ja zij is veel leuker dan mijn vriendin. Dan denk ik bij mezelf die moet ook geen vriendin hebben. Reageerde N. Op T. Ik wil best vrienden blijven, maar niet via deze manier. Zei hij wat moet ik doen om jouw vriendin te worden N. Ik zei heb je het niet gehoord Gvd dat ik en N. Verkering hebben. Tis klaar T. Wij hebben al.

T. Moest vervolgens weer huilen en liet ons met rust ook zei N. Tegen mij wat doet T. Kinderachtig. Hij heeft al iemand ik wil echt niet ruzie hebben met z'n echte vriendin. Want ik wil geen verkering met iemand die vreemd gaat. Straks laat hij mij in de steek dat wil ik echt niet hebben. Ik zei schat, het komt wel goed en gaf haar een kus. En vervolgens gingen we naar de kermis we dachten die is er tot zondag kijken of T. Er is, nou hij was er niet, maar een van z'n vrienden wel hij zei wat is er gebeurd, ik zei gaat je niks aan je hoort het wel van T zelf en anders leggen wij het later uit. Nu niet nu willen we genieten van The Breakdance.

 

Dus ja dat was het wel

 

Groet, 

Djego


Reageer