Hallo! Daar ben ik weer met iets nieuws!
Ja in het kort ik heb weer verkering. Maar ik ga het verhaaltje vertellen
Ik ken N. waar ik het over heb al heel lang sinds de basisschool maar toen moest ik al op 9 jarige leeftijd van basisschool switchen ja. dus heb haar jaren niet meer gesproken tot het nieuwe schooljaar raad eens ze zit op me school! Leuk toch ja zij zit in het 1e leerjaar ik inmiddels in de 2e leerjaar. En oke dat was leuk wel eens effe kort gesproken tijdens de pauzes maar dat was het, En vandaag kwam ik haar tegen op de kermis in de buurt. We gingen allebei in The Breakdance (best wel leuke attractie bijna telefoon uitgevlogen! dus niet met je telefoon erin
Wel aparte zei zat in de gele ik in de rode. Was wel lachen veel gillen ook maar nadat we uitstapte zei ze tegen haar vriendin ga ff oliebollen halen, dan ga ik ff praten met een vriend (ik dus)
En ik dacht ze gaat iets serieus vertellen maar het was gewoon over hoe het ging enzo. Oke ik dacht chill maar nu komt het:
Ze zei ja weetje T. die bij jou in de klas zit. Nou die vind mij dus leuk maar ik denk dat gaat niet gebeuren want hij heeft zelf een vriendin en ik hou niet van dat vapen wat hij doet straks leert hij mij dat aan enzo. Nee dat wil ik absoluut niet. Maar ik vind jouw zo leuk. En ik hoop dat je mij leuk vind.
(Nou toen ik haar zag in de BreakDance werd ik oppeens verliefd op haar zo toevallig ook)
Ik zei ja. en wij hebben bij de Breakdance ook gezoend. Dus was heel leuk. Dit en dat haar vriendin vond het ook leuk, maar wij hadden nog wel iets hoe gaan we het tegen T. vertellen. Want zijn vriend was op de kermis ja we wonen allemaal in dezelfde buurt. en we dachten wat nou als hij dat heeft gezien en verteld tegen T. wat gaat hij doen boos worden of wat (heb geen idee eigenlijk) Dan denk ik kunnen we het beter zelf vertellen. dan i.p.v. als iemand anders dat doen, maar ik wil iets van jullie weten:
Hoe gaan we dit vertellen gewoon vertellen dat wij hebben gezoend met elkaar en elkaar leuk vinden of anders. ik heb geen idee, als jullie wat weten laat het me weten
Groetjes,
DjegoV