Vraag

Ik heb verkering

  • 19 April 2023
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey Hoi! ben ik weer es op het forum! ik wil vertellen da ik verkering heb (met M), ik heb het zelf gevraagd en zei zij ja (ze was ook op mij, maar durfde niet te vragen, want wat nou als ik afwees weetje),  we hebben ook gezoend!! (buiten school), en dat vond ik leuk, zij ook, we chillen vaak buiten school en dat is het wel zo'n beetje (we wonen vlakbij). Ik ga niet klef doen op school. en die k*t vrienden van mij heb ik GEDUMPT, ik denk je moet ermee kappen of ik ben je vriend niet meer dus ik kies de 2e optie, ik hoef die vrienden niet meer. En hiermee sluit ik dit hoofdstuk af, ik denk, ik ga niet mijn liefdesverhalen online gooien op dit forum, dit is alleen een update, want in mijn vorige topic ging het ookal goed maar nog geen verkering gevraagd. En nu dus wel, dus vandaar. Ik ga morgen een topic online gooien, en dat gaat niet over M. Maar over een Gymdocent. Dit is de cliffhanger, morgen of misschien vandaag als je het leest, komt er een nieuwe topic over een gymdocent. Graag tot dan!

 

Groetjes djego


2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @DjegoV ,

 

gefeliciteerd met je verkering en ik ben benieuwd naar jouw cliffhanger 😉

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +17

Leuk man. Gefeliciteerd en heel veel geluk samen.

Reageer