Vraag

ik heb tips nodig

  • 14 June 2022
  • 4 reacties
  • 52 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik ben een jonge van 17 jaar ik wil graag een vriendin hebben maar weet niet hoe kan ik gwn aan een meisje der snap vragen of kan dat niet zomaar 


4 reacties

Badge

Beste Damian Sboy

De ware komt vanzelf op je pad als je meisje lukt vind moet je gewoon proberen een gesprek te houden en meer van haar te weten te komen als je haar echt echt leuk vind en jullie bij elkaar passen dan moet je haar vertellen wat je voor haar voelt en de rest is aan jou wat je ermee doet

 

Anonieme28

 

Heej @Damian Sboy,

Om alvast je vraag te beantwoorden: ja, je kan zeker op een meisje afstappen en haar snap vragen, alleen de kans is klein dat ze dat ook daadwerkelijk doet.

Ten tweede moet je dit soort dingen niet overhaasten, net zoals Anonieme28 al zei, de ware komt vanzelf. Als ik je een tip mag geven: blijf lekker jezelf, het komt helemaal goed met jou!

 

~ NAH

Badge

Yo!
Vaak hoor ik van mijn vriendinnen dat er jongens op hun afstappen en naar hun snap vragen. Meestal waarderen zij dit niet en komt het creepy over, vooral omdat het puur op uiterlijk gebaseerd is. Het is wel zo handig als jullie dingen met elkaar gemeen hebben 😛

Relaties onstaan meestal gewoon uit vriendschappen. Mensen die je leert kennen op school, via games op het internet, andere vrienden, of de sportclub waar je elke week heen gaat. Het kan echt van alles zijn. 
Het is ook zo dat de meeste relaties vanzelf op je pad terecht komen en je minder kans hebt als je er actief naar zoekt. Ik zou er niet teveel over stressen!

Badge +1

snap verwijderen ez

Reageer