Skip to main content

Hallo mensen.

Een jongen in de klas vindt mij leuk, dat weet ik zeker, denk ik, soort van. Ik zag hem vaak kijken naar mij en zijn vrienden maakten ook grappen over ons. Maar ik was heel laat aan het chatten met hem en een vriendin apart.
 

Een vriendin zei dat hij haar had gevraagd, maar kort daarna vroeg hij mij ook. Daarna vroeg ik of hij dat ook bij mijn vriendin had gevraagd. En hij zei dat dat klopte maar hij wou mijn antwoord echt weten. Ik had hem netjes afgewezen en daarna zei hij dat het een grapje was. Ik weet niet of dat ‘vragen aan mn vriendin’ een soort dekmantel was of niet. Tijdens een feest daarna vroeg hij constant wat mijn afknappers waren en wie de knapste waren van die groep waar we in zaten. Ik noemde hem op en toen was hij soort van ‘trots’.
 

Ik heb er spijt van. Ik ben niet verliefd op hem, maar ik begin hem leuker te vinden. Wat moet ik doen en precies zeggen?

Zeg gewoon eerlijk tegen hem dat je hem wel leuk vindt maar (nog) niet verliefd op hem bent. Het is wel duidelijk dat hij je leuk vindt en als dat nog steeds zo is komt het wel goed denk ik.


Zeg gewoon eerlijk tegen hem dat je hem wel leuk vindt maar (nog) niet verliefd op hem bent. Het is wel duidelijk dat hij je leuk vindt en als dat nog steeds zo is komt het wel goed denk ik.

Dankjewel! Maar zou ik het dan zo kunnen aanpakken?

Ik vraag dan of hij serieus was toen, en als hij dan vraagt waarom ik dat wil weten , dat ik dus ga zeggen dat ik hem wel leuk vind.


Ja dat kan wel, misschien is het slim om (als hij überhaupt zegt dat hij je leuk vind) niet meteen verkering te nemen. Ik zou dan eerst een keer afspreken, en als dat goed voelt kun je hem verkering vragen.

Veel succes!!!!!


Ik voel mij nu echt voor de gek gehouden, hij heeft niet letterlijk gezegd van: ik wil je niet 

maar als hij echt wilde had hij wel ja gezegd. Ik dacht ook oprecht dat hij mij leuk vond want de signalen die hij gaf maakte het gwn duidelijk.

maar bedankt voor jullie reacties<3


Reageer